Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@00:41:20 GMT

راز کشف جسد پیرمرد در اعماق دره

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۶۸۷۴

راز کشف جسد پیرمرد در اعماق دره

به‌دنبال کشف جسد یک پیرمرد داخل دره‌ای در روستای وردیج؛ بازپرس جنایی دستور تحقیقات و رازگشایی از مرگ مرموز او را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 12:30 ظهر دوشنبه 12 آبان، کشاورز جوانی در حال رفتن به زمین کشاورزی اش در روستای وردیج واریش بود که ناگهان چشم اش به جسدی داخل دره افتاد. موضوع  به مأموران کلانتری 181 وردآورد ، بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم جنایی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ‌دنبال اعلام این خبر، بازپرس ساسان غلامی و تیم جنایی راهی محل حادثه شدند.
در تحقیقات اولیه هویت پیرمرد از سوی اهالی محل شناسایی و مشخص شد وی یکی از اهالی روستا بوده که معمولاً 7 کیلومتر راه روستا تا وردآورد را که خانه فرزندانش بود پیاده طی می‌کرد و گاهی اوقات نیز در قهوه خانه‌ای در نزدیکی محل حادثه اوقاتش را می‌گذراند.
در بررسی‌های اولیه این‌طور به نظر می‌رسید که پیرمرد در محل دیگری زخمی و به آنجا منتقل شده است. از آنجایی که علت مرگ مشخص نبود جسد به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد.
در ادامه بررسی‌ها فرزندان پیرمرد اظهار داشتند: وقتی از غیبت پدرشان در خانه باخبر شده‌اند فکر می‌کردند وی خانه برادر یا خواهر دیگرشان است و حالا که متوجه مرگ او شده‌اند در این باره شکایت دارند.
این در حالی بود که تیم جنایی دریافت ساعت 3:30 بعد از ظهر روز قبل از کشف جسد، پیرمرد آخرین بار در قهوه خانه دیده شده و قصد رفتن به خانه فرزندانش در وردآورد را داشته است.
بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی صاحب قهوه خانه و دو شاگردش به‌عنوان تنها مظنونان این پرونده تحت بازجویی قرارگرفتند.
آنها در تحقیقات عنوان کردند که همیشه با پیرمرد رابطه خوبی داشته و حتی غذا و چای را هم به‌صورت مجانی به او می‌دادند.
روز قبل از کشف جسد هم پیرمرد به قهوه خانه آنها رفته و پس از نوشیدن چای آنجا را به مقصد خانه یکی از بچه‌هایش ترک کرده است.
بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر در خصوص مرگ مشکوک پیرمرد و همچنین مشخص شدن علت مرگ او را صادر کرد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قهوه خانه کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت

همشهری آنلاین - حوادث: نخستین حادثه مربوط به مرگ مشکوک پسری ۲۲ ساله بود که ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه به قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد. جسد پسر جوان در خانه اش پیدا شده که بر اثر ضربه کاتر به دستش و خونریزی شدید جان باخته بود. آنطور که خانواده اش می گفتند وی اقدام به خودکشی کرده بود. آنها مدعی بودند که جوان جان باخته، اعتیاد به مواد مخدر داشته و وقتی شنیده که خانواده اش قصد دارند وی را به کمپ ترک اعتیاد ببرند، اقدام به خودکشی کرده است. با این حال تحقیقات به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد تا مشخص شود که آیا گفته های خانواده وی درباره مرگ پسر جوان صحت دارد یا نه.

دومین حادثه که ساعت ۱۳:۳۰ یکشنبه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و مربوط به مرگ مردی جوان بود که جسد سوخته اش در زمین خاکی پیدا شده بود. در نزدیکی جسد گالن بنزین و فندک به چشم می خورد. همچنین یک خودروی پرایدی در نزدیکی محل کشف جسد پیدا شد که متعلق به مرد جان باخته بود. یافته های تیم جنایی نشان می داد که خانه مرد جان باخته در همان محدوده بوده است. خانواده اش می گفتند که متوفی با کسی خصومت شخصی نداشته است. با این حال تحقیقات برای کشف اسرار مرگ مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 848126 برچسب‌ها اعتیاد - معتاد قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شگفت‌انگیزترین اکتشافات در دل دریاها؛ از خوک باربی تا مارماهی کور ژلاتینی
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری