Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@17:50:00 GMT

اختصاص ۱۲۰ فقره تسهیلات ساخت مسکن محرومین در فراهان

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۷۱۸۰

اختصاص ۱۲۰ فقره تسهیلات ساخت مسکن محرومین در فراهان

شاهمردای گفت: تفاهم نامه احداث واحد مسکونی ویژه محرومین بین استانداری، سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد مسکن امضا شده که قرار است ۲ هزار واحد مسکونی برای خانوار‌های نیازمند و فاقد سرپناه مناسب در سطح استان احداث شود که از این میزان ۱۲۰ فقره سهمیه از محل طرح مذکور برای شهرستان فراهان تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهمرادی، رئیس بنیاد مسکن فراهان در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: از اعطای ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره برای احداث مسکن محرومین خبر داد.

وی افزود: مددجویان فاقد مسکن یا دارای مسکن آسیب پذیر نهاد‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در الویت این طرح قرار دارند و دستگاه‌های مربوطه تا پایان آبان ماه فرصت برای جذب سهمیه را دارند.

شاهمرادی اظهار کرد: در راستای طرح مسکن محرومین به متقاضیان واجد الشرایط ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۱۲ ساله پرداخت می شود. 

رئیس بنیاد مسکن فراهان گفت: پروانه ساخت و طراحی نقشه ساختمانی بصورت رایگان بوده و از نقشه‌های تیپ متناسب با مفاد تفاهمنامه (حداکثر ۵۰ متر مربع در یک طبقه) استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ممکن است تعداد زیادی از متقاضیان به جهت نداشتن ضامن معتبر از ادامه کار باز بمانند، افزود: در این راستا امکان پرداخت تسهیلات به صورت ضمانت زنجیره‌ای از سوی بانک‌های مربوطه فراهم شده است.

شاهمرادی اظهار کرد: مددجویان و متقاضیان واجد شرایط شهرستان برای ساخت واحد مسکونی خود می‌توانند از تسهیلات ساخت مسکن محرومین بهره‌مند شوند که متقاضیان لازم است در اسرع وقت به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

رئیس بنیاد مسکن فراهان گفت: تفاهم نامه احداث واحد مسکونی ویژه محرومین بین استانداری، سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد مسکن امضا شده که قرار است ۲ هزار واحد مسکونی برای خانوار‌های نیازمند و فاقد سرپناه مناسب در سطح استان احداث شود که از این میزان ۱۲۰ فقره سهمیه از محل طرح مذکور برای شهرستان فراهان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه از محل این تفاهم نامه واحد مسکن محرومین در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: اعمال حساسیت و دقت لازم در شناسایی افراد واجد شرایط محروم و ساکن دائم (اولویت روستایی) در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مسکن محرومین واحد مسکونی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد