Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پروژه بازسازی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محله نعمت آباد منطقه 19 تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: مساحت زیربنای این مسجد 1450 متر مربع بوده و عملیات بازسازی آن به مرحله عملیات نصب سنگ بدنه و سفیدکاری دیوارهای مسجد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه از پیشرفت عملیات بازسازی مسجد اثنی عشر در خیابان بهمنیار خبر داد و گفت: این مسجد با مساحت 2650 مترمربع و در سه طبقه تاکنون به پیشرفت فیزیکی 55 درصدی رسیده و در حال حاضر نیز عملیات عایق کاری پشت بام و دیوار چینی مسجد در حال انجام است.
توکلی همچنین با اشاره به عملیات تکمیل سنگ نما، نصب کاشی نما (آیه) و سنگ بدنه راهروهای داخلی مسجد امام زمان (عج) در ناحیه دو بیان کرد: عملیات بازسازی این مسجد از 90 درصد نیز فراتر رفته و بزودی آماده بهره برداری برای نمازگزاران و شهروندان می شود.
شهردار منطقه در بخش دیگری به عملیات برداشت نشست های موضعی در خیابان شهید زلفی با استفاده از دستگاه ژئورادار (GPR) اشاره کرد و افزود: این عملیات در سه لاین این خیابان به طول تقریبی 600 متر توسط مرکز ژئوتکنیک اجرا شده است.
توکلی در خصوص سایر اقدامات عمرانی مربوط به نگهداشت شهر نیز به تشریح فعالیت های اجرا شده در هفته اخیر پرداخت و اظهار کرد: بهسازی خیابان های شقایق، لطیفی، طالقانی، کوه بریان، زارعی و عیسی بیگلو با پخش 120 تن آسفالت و اجرای جداول گلزار شهدای جعفرآباد و خیابان مهران نبش مهرآور به طول 400 متر از جمله این اقدامات است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم

شهردار قم گفت: بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: اگر قم و مشهد دارای کرامت هستند، به دلیل وجود بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی(ع) است.

وی افزود: بیش از 65 موضوع برنامه‌های مختلفی را در ستاد شهرداری قم خواهیم داشت.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد، بیان کرد: همچنین به نام گرامی‌داشت دهه کرامت برنامه نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

ارائه اسکان به زائران در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست گفت: برنامه‌های مختلفی را با محوریت همکاری و هم‌افزایی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با بیان این که در کنار اقدامات فرهنگی در بحث اسکان زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) همکاری خواهیم داشت، افزود: سال گذشته نیز مسجد مقدس جمکران در بحث اسکان اقدامات مطلوبی انجام داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک