Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، سالار حسین پور در این باره اظهار داشت: در این‌جلسه مشکلات تعاونی ۲۲۷گازهای صنعتی و طبی جنوب بود که محصول نهایی آن تولید اکسیژن است بررسی شد.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: باتوجه به موج جدید ویروس کرونا و احتمال همه گیری افراد، همچنین دستور ویژه  استاندار در ستاد استانی کرونا جهت تکمیل وراه اندازی فاز دوم این واحد صنعتی، مشکلات این واحد با حضور سرمایه گذار وسایردستگاه های عضو کارگروه بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مقرر شده ظرف کمتر از ۱۵ روز آینده تسهیلات مورد نیاز این واحد از محل بند الف تبصره ۱۸ و از طریق بانک های عامل استان در اختیار سرمایه گذار ،گذاشته تا نسبت به راه اندازی هر چه زودتر فاز دوم این کارخانه اقدام نماید.

حسین پور عنوان کرد: هم اکنون این واحد  تولیدی _ صنعتی  با اشتغال ۱۵ نفر دراستان فعال بوده و اکسیژن مورد نیاز بخش خصوصی و بیمارستان های استان را تامین می کند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد جهش تولید یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد جهش تولید یاسوج کهگیلویه وبویراحمد جهش تولید یاسوج اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد

هیات تجاری اعزامی از نروژ روز پنجشنبه در پایان سفری یک روزه به استان زنجان و بازدید از کارخانه‌جات و صنایع استان و مذاکره با مسئولان و فعالان تجاری با حضور در دفتر سرمایه گذاری استانداری موضوعات مورد علاقه را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این نشست که مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان حضور داشتند زمینه‌های همکاری مشترک دوطرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تامین مواد اولیه، افزایش تولید، احیا و توسعه صادرات محصولات کاغذ و کارتن، گشایش بازار‌های جدید برای محصولات گلخانه‌ای و تولیدات صنعتی زنجان در کشور‌های اسکاندیناوی و شمال اروپا، افزایش همکاری‌های مشترک و تکمیل زنجیره‌های تولیدات شیلاتی زنجان از جمله موضوعاتی بود که مورد بحث، بررسی و توافق هیات نروژی و زنجانی قرار گرفت.

در پایان سفر، نمونه‌هایی از محصولات صادراتی جهت بررسی موسسات استاندارد اروپایی و اخذ مجوز‌های بهداشتی و قانونی برای تسهیل ورود تولیدات زنجانی به بازار‌های اروپایی به طرف نروژی تحویل شد.

همچنین ظرفیت و کیفیت محصولات غذایی، باغی، سبزیجات و صیفی‌جات زنجان از دیگر مباحثی بود که مورد مذاکره قرار گرفت و مقرر شد فهرست کالا‌های مورد نیاز کشور‌های خارجی و نیز زمینه‌های مورد علاقه طرف خارجی برای سرمایه گذاری در استان احصا و اعلام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند