Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وزیر راه وشهرسازی در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم اظهار داشت: از اینکه طرح مهم احداث کریدور لجستیکی از درب بندر شهید بهشتی تا پلیس راه و سپس تا کنارک آغاز شده خیلی خوشحالیم و این امر سبب سهولت در تردد کامیونها و انتقال سریع کالاها بدون خطرات و تصادفات جاده ای می شود.

محمد اسلامی افزود: علاوه بر این پروژه از منطقه حاشیه نشینی نیز بازدید و بر تسریع ساماندهی این مناطق و ارائه امکانات اولیه تاکید شده و امیدواریم بزودی شاهد تحول و توسعه در بندرچابهار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از سازمان بنادر ودریانوردی، منطقه آزادچابهار، شرکت زیرساخت و حمل و نقل کشور و شهرداری چابهار خواست هر چه سریعتر این پروژه را به سرانجام برسانند تا پایان این دولت شاهد افتتاح راه چابهار- کنارک باشیم.

وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: زیرساخت های حمل ونقل جاده ای، ریلی، هوایی و بندری در چابهار باید هرچه سریعتر آماده شود تا زمینه توسعه سواحل مکران هر چه تسریع شود.

اسلامی از تلاش های استاندار سیستان وبلوچستان برای کاهش مشکلات استان و توسعه آن تشکر و قدردانی کرد و افزود: آغاز عملیات اجرایی پروژه ها نشان از اهمیت دولت به منطقه سیستان وبلوچستان است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بنادر ودریانوردی متهد شده تا ورودی بندرشهیدبهشتی زیرساخت های پارک بهاران را آماده و کامل بسازد و نگهداری آن بر عهده شهرداری است.

شهردار چابهار نیز اظهار داشت: پروژه ساخت باند دوم جاده چابهار به کنارک بیش از ۲ ونیم کیلومتر آن در محدوده شهر مشهور به کمربندی شهید بهشتی واقع شده که با عرض ۷۰ متر ساخته خواهد شد.

محمد یونس حقانی به مشخصات این پروژه اشاره و افزود: حجم خاک برداری این پروژه ۱۵ هزار مترمکعب، خاکرزی ۴۰۰ هزار مترمکعب، زیراساس ۲۱ هزار مترمکعب، آسفالت یک میلیون و ۲۵۰ هزار مترمکعب ، قیر پریمکت و تک کت ۲۱۸ تن، ۲ تقاطع غیر همسطح و چهار دستگاه آبرو انجام خواهد شد.

برچسب‌ها مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار سیستان و بلوچستان چابهار شهرداری چابهار اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار سیستان و بلوچستان چابهار شهرداری چابهار اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار سیستان و بلوچستان چابهار شهرداری چابهار اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان اخبار کنکور هزار مترمکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند