Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده مرزبانی کردستان از مهار ۶۴۶ رأس احشام به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان کردستان؛ سردار علیرضا مرزبانی از مهار 646 رأس احشام به ارزش بیش از 11 میلیارد ریال در مرزهای کردستان خبر داد و اظهار داشت: پست‌های کنترل و مراقبتی هنگ‌های مرزی بانه و مریوان در 48 ساعت گذشته حین پایش نوار مرزی گله‌های احشام قاچاق را مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان در عملیات‌های غافلگیرانه و اطلاعاتی، 646 راس احشام سبک و سنگین را در آستانه خروج از کشور مهار کردند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان، گله‌های احشام را رها و با استفاده از پوشش کوهستانی منطقه از محل متواری شدند.

250 میلیارد ریال دام قاچاق در مرزهای کردستان توقیف شدفیلم| قاچاق دام زنده به عراق از طریق تالاب هورالعظیم

وی اعلام کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی این احشام کشف شده 11 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار مرزبانی با هشدار اینکه در مرزهای حوزه این فرماندهی با تلاش و جدیت مرزبانان، با تردد قاچاقچیان و عابران غیرمجاز مقابله می‌شود، گفت: هرگونه اقدام منفی از طرف قانون‌شکنان، واکنش شدید مرزبانان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/486/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم