Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@09:00:31 GMT

لطف‌الله فروزنده: دولت مسئولیت خود را فراموش نکند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۷۹۲۴

لطف‌الله فروزنده: دولت مسئولیت خود را فراموش نکند

خبرگزاری فارس: یادداشت؛ لطف‌الله فروزنده: ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار و ناعادلانه با غرب و کشورهای امپریالیست ناقص حقوق بشر قرار داریم. در چنین شرایطی دولت باید با جدیت بیشتری پای کار باشد و از فرافکنی خودداری نماید. همچنین رئیس جمهور باید اختیارات خود را به کار گیرد.

وظیفه دولت و شخص آقای رئیس‌جمهور در چنین شرایطی ایجاد هماهنگی بهتر و نظارت گسترده و دقیق بر بازار و تأمین نیازهای حیاتی مردم و ایجاد شرایط پایدار اقتصادی و معیشتی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت ظاهراً دچار ناکارآمدی و کرختی شده است. ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی به‌منظور ایجاد ثبات اقتصادی در کشور و جلوگیری از تصمیم سازی های جزیره‌ای در چنین شرایطی از اهم اولویت های دولت باید باشد.

امروز عدم هماهنگی در ارگان‌ها، سازمان‌ها و بدنه دولت موجب تشدید فشار اقتصادی بر مردم شده است، از سوی دیگر بیماری منحوس کرونا گریبان کشور را گرفته است و نیازمند مدیریت جدی‌تری از سوی دولت محترم را دارد، باید دولت محدودیت‌های بیشتری وضع نماید و از جان مردم محافظت کند، نه اینکه صرفاً خود آقای دولت جلساتش را از ترس کرونا تعطیل نماید. از سوی دیگر این بیماری موجب شده بسیاری از صنایع در کشور با رکود مواجه شوند دولت برای این ها و برای اشتغال در کشور و جلوگیری از گسترش بیکاری هر چه سریع‌تر قرارگاه اقتصاد مقاومتی را با مسئولیت رئیس دولت تشکیل و جلوی تشدید فشار بر مردم را از بعد اقتصادی، کاری و بیماری بگیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: لطف الله فروزنده جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟