Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:31:18 GMT

قرنطینه خانگی کرونا چه شرایطی باید داشته باشد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۷۲۵۴

قرنطینه خانگی کرونا چه شرایطی باید داشته باشد؟

شما در حال حاضر جز افرادی هستید که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند؟ از شرایط قرنطینه خانگی آگاهی دارید؟ متاسفانه موج سوم کرونا تا به اینجا تلفات زیادی داشته است، مرگ روزانه هموطنانمان باید تلنگری برای همه ما باشد تا بیشتر مراقب سلامتی خود باشیم و به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی عمل کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دکتر ساینا، مشاوره‌های پزشکی آنلاین و تلفنی در این شرایط کمک بزرگی به افرادی که در قرنطینه خانگی قرار دارند، می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه دکتر ساینا با مجموعه‌ای از متخصصان مجرب در این دوره همراه شما خواهد بود.

اگر مشکوک یا مبتلا به کرونا هستید ابتدا با دکتر آنلاین کرونا صحبت کنید و تنها در صورت صلاح دید پزشک به مراکز درمانی مراجعه کنید. اگر دوست دارید در رابطه با شرایط قرنطینه خانگی بیشتر بدانید با مطالبی که توسط مجله دکتر ساینا جمع‌آوری شده همراه باشید.

اگر مشکوک به کرونا هستید چه کاری باید انجام دهید؟

اگر مبتلا به کرونا هستید یا فکر می‌کنید علائم این بیماری را دارید، جز برای دریافت خدمات پزشکی از خانه خارج نشوید، از سفر با وسایل نقلیه عمومی بپرهیزید و با پزشک خود قبل از مراجعه حضوری در تماس باشید، از افراد باردار و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند دوری کنید، اگر نوبت پزشکی دارید که نمی‌توانید آن را به تعویق بیندازید قبل از مراجعه با پزشک خود در تماس باشید، ماسک بزنید و از به اشتراک گذاری لوازم خود با دیگران بپرهیزید.

این موارد برای حفظ سلامتی اطرافیان شما و کنترل بیماری باید انجام شوند. بسیاری از مبتلایان به کرونا با مراقبت‌های خانگی بهبود می‌یابند و نیازی به بستری شدن در بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی ندارند.

مشاوره‌های تلفنی و آنلاین پزشکی خدماتی هستند که تا مراجعه حضوری شما را پشتیبانی می‌کنند پس اگر علائم ابتلا به کرونا را دارید با سامانه‌های تلفنی و آنلاین پزشکی در ارتباط باشید. دکتر ساینا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاوره‌های شبانه‌ روزی بهترین پیشنهاد برای مراقبت‌های پزشکی محسوب می‌شود. اما شرایط قرنطینه خانگی چیست؟

اتاق فرد مبتلا به کرونا چه ویژگی‌های دارد؟

یکی از شرایط قرنطینه خانگی داشتن اتاقی جدا از سایرین است. این قرنطینه معمولا ۱۴ روز ادامه خواهد داشت. پس قبل از هرچیزی اولین قدم تفکیک اتاق، لوازم شخصی و ... فرد مشکوک یا مبتلا به کرونا با سایرین است.

یکی دیگر از شرایط قرنطینه خانگی، متناسب بودن دمای اتاق و جریان هوا است مثلا داشتن پنجره‌ای در اتاق که هوا را به جریان بیندازد کمک بزرگی به این قرنطینه خواهد کرد. در صورت امکان دستشویی و حمام فرد مبتلا به کرونا با سایرین جدا باشد و افراد مدام دست خود را ضدعفونی کنند.

اگر امکان جداسازی این مکان‌ها وجود ندارد باید روزی ۳ مرتبه با وایتکس آن‌ها را ضدعفونی کرد و حداقل تا ۲ ساعت بعد از استفاده مبتلایان فرد دیگری در این مکان‌ها حضور نداشته باشد.

 یکی دیگر از مواردی به باید به عنوان شرایط قرنطینه خانگی جدی گرفته شود، لباس‌ها و ملحفه فرد بیمار جدا از سایرین با دمای ۶۰ تا ۹۰ درجه شست‌وشو شوند و حتی زباله‌های بیمار از سایرین جدا شود. حضور یک نفر در منزل برای رفع نیازهای فردی بیمار و بالا بردن روحیه نیز در تسریع دوره درمان تاثیرگذار است. حفظ روحیه بیمار باید در هر شرایطی امری ضروری است.

مراجعه به پزشک در شرایط قرنطینه خانگی چیست؟

اگر احساس فشار و سوزش روی قفسه سینه داشتید، تنگی نفس یا تب بالایی داشتید، سطح هوشیاری پایینی داشتید، در بیدار شدن توانایی نداشتید و رنگ لبتان به صورتی مایل به آبی تغییر یافته است حتما با متخصص پزشکی در ارتباط باشید و این علائم را جدی بگیرید. در شرایط قرنطینه خانگی می‌توانید با مشاوره‌های آنلاین و تلفنی با پزشکان در ارتباط باشید.

بیرون آمدن از شرایط قرنطینه خانگی چه زمان مجاز است؟

اما در کنار شرایط قرنطینه خانگی خوب است بدانید در چه شرایطی می‌توانید از آن بیرون بیایید. در صورتی که شرایط قرنطینه خانگی را در ۱۴ روز رعایت کرده باشید و تست مجدد کرونای شما منفی اعلام شود، تنگی نفس و سرفه نداشته باشید و ۷۲ ساعت گذشته هیچ علائم تبی در شما وجود نداشته باشد می‌توانید از قرنطینه خارج شوید.

دکتر ساینا در شرایط قرنطینه خانگی چه کمکی به شما می‌کند؟

همانطور که اشاره شد خدمات دکتر ساینا به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شوند. بیش از ۴۰۰ متخصص در ۴۰ زمینه در این سامانه فعالیت دارند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت www.drsaina.com یا نصب اپلیکیشن دکتر ساینا از خدمات مشاوره‌ای پزشکی استفاده کنید. بعد از ورود به سامانه یا اپلیکیشن  مشاوره کرونا دکتر ساینا را انتخاب کنید.

لیست متخصصین کرونا برای شما نمایش داده خواهند شد. مشاهده رزومه کامل و تخصص پزشکان کمک زیادی برای انتخاب متخصصین به شما خواهد کرد. با پرداخت مبلغ مشاوره می‌توانید با پزشک مربوطه صحبت کنید و تمام سؤالات حتی شرایط قرنطینه خانگی را از او جویا شوید.

بعد از مشاوره با ثبت نظر به سایر کاربران برای انتخاب متخصص کمک کنید. صرفه‌جویی در هزینه و زمان یکی از ویژگی‌های دریافت خدمات از دکتر ساینا است. با انتخاب نوع مشاوره تلفنی و آنلاین با دنیای بیماری خداحافظی کنید و با بهترین متخصصین پزشکی در ارتباط باشید.

این مجموعه رضایت شما را تضمین می‌کند و در صورت عدم رضایت مبلغ مشاوره برای شما عودت داده می‌شود. پس اگر نگران وضعیت سلامتی خود هستید و دوست دارید بیشتر از شرایط قرنطینه خانگی بدانید همین حالا دکتر ساینا را روی گوشی نصب کنید. مشاوران این مجموعه منتظر شما هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرایط قرنطینه خانگی دکتر ساینا كرونا شرایط قرنطینه خانگی ارتباط باشید مبتلا به کرونا دکتر ساینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 

زی‌سان: برخی سایت‌ها هر چند وقت یک بار اخباری را در ارتباط با دریافت وام ازدواج دوم یا گرفتن وام ازدواج برای دومین بار منتشر می‌کنند. اخیرا نیز برخی به اصطلاح رسانه‌ها با درج تیتر‌های انحرافی از شرایط دریافت وام ازدواج دوم سخن گفته‌اند. این در شرایطی است که این خبر از اساس واقعیت ندارد.

به گزارش «زی‌سان»، وام ازدواج را هر فرد می‌تواند تنها یک بار بگیرد. تنها شرایطی که یک فرد می‌تواند وام ازدواج را در ازدواج‌های دوم یا سوم خود بگیرد این سات که قبل‌تر یعنی در ازدواج‌های سابق این وام را دریافت نکرده باشد. 

از آنجایی که برای گرفتن وام ازدواج هر فرد فقط یک بار می‌تواند از تسهیلات وام ازدواج استفاده کند و گرفتن این وام ربطی به آن ندارد که در ازدواج چندم به گرفتن آن اقدام می‌کند. اما در بعضی شرایط یعنی ازدواج اول آنها از سال ۸۷ به قبل باشد میتواند برای گرفتن وام اقدام کند.

بنابراین می‌توان صورت مساله را شفاف دانست و تیتر‌های دریافت وام ازدواج دوم برای دومین نوبت را بیشتر تلاش برای گرفتن کلیک از مخاطبان ارزیابی کرد.

 

tags # وام ازدواج سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟