Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی گفت: من مطمئن هستم ملت ایران در نهایت پیروز خواهد بود. اینکه نتیجه امریکا مشخص شود و چه کسی پیروز شود برای ما مهم نیست بی تردید دولت بعد آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم می شود، زیرا راهی جز این ندارند که در برابر قانون و مقررات و فشار افکار عمومی و صبر این ملت تسلیم شوند. ایران موفق نهایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، «حسن روحانی» رییس جمهوری در آیین بهره برداری از مرحله نخست طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به مناطق کویری گفت: در این ایام مبارک توانستیم یکی از طرح های عظیم،  بزرگ و شاید باور ناکردنی را به افتتاح برسانیم. امسال پروژه های مهمی را مردم عزیز شاهد افتتاح انها خواهند بود.این پروژه ای بود که در دولت تدبیر و امید محقق شد باید این خط انتقال اب را خط انتقال امید نامید چون فقط آب به فلات مرکزی نمی رسد امید  به فلات مرکزی می رسد. افتتاح طرح انتقال امید را تبریک می گوییم.  در طی سال طرح احیای دریاچه ارومیه را داریم پروژه عظیم دیگر این است که  نفت از گوره به جاسک می رسد. 

او ادامه داد: به کوری چشم انهایی که فکرمی کردند با تحریم و فشار می توانند ملت ایران را متوقف کنند و یا طرح  های توسعه ای این ملت را متوقف کنند علیرغم این فشار ها و روی کار بودن یک دولت تروریست توانستیم قدم های بزرگی را برداریم. سی و یکمین هفته است که در این سال این طرح ها را داریم. طراحی و اجرا و تامین مالی این طرح  همه اش داخلی است. امیدورایم بقیه فاز های ان با این سرعت ادامه یابد اگر مشکلی باشد دولت در اختیار مردم  است. بیش از 800 کیلومتر فقط مسیر این طرح است . فاز اول ان 305 کیلومتر است این طرح بزرگی است که  صنایع ما را متحول می کند چاه های فراوان که آب را از زیر زمین منتقل می کرد به مصارف دیگر  می رسد و یا بسته می شود. 

روحانی مطرح کرد: این طرح علاوه برمتحول کردن صنعت و امید به مردم  محیط زیست ما را متحول می کند در چند کیلومتری دریا  اب را برداشت می کنیم و پساب را در چند کلیومتری بر می گردانیم محیط زیست در تمام این طرح ها فعال است و طبق اصول و چهارچوب است. این طرح برای حیات مردم  هم مهم است. اب مصرفی مردم هم تامین می شود.  در طرح اینده بندر عباس 50 درصد اب مصرفی مردم  با شیرین سازی از اب دریا صورت می گیرد. 

رییس جمهور گفت: در این 7 سال تحول های زیادی رخ داده است،  نه ماه دیگر از عمر این دولت باقی مانده هیچ تردیدی در موفقیت دولت و مردم و ابادانی ایران نخواهیم داشت. 

روحانی مطرح کرد: در این سه سال سختی که بر این دولت و مردم  گذشت در تاریخ ایران من نظیرش را سراغ ندارم. در شرایط کرونا که نیاز به دارو امکانات بهداشتی داریم اقایی که در کاخ سفید بود تحریم ها را تشدید کرد این ها به هیچ اصولی پایبند نبودند نه انسانی ، نه حقوق بشر  من مطمئنم  ملت ایران در نهایت پیروز خواهد بود. اینکه  نتیجه امریکا مشخص شود و چه کسی پیروز شود برای ما مهم نیست بی تردید دولت بعد آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم می شود. زیرا راهی جز این ندارند که  در برابر قانون و مقررات و فشار افکار عمومی و صبر این ملت تسلیم شوند. ایران موفق نهایی است.

رییس جمهور گفت: افتتاح پروژه ها یک دلیل واضح است که ملت ما کمر خم نمیکند می توانیم در برابر دشمنان موفق باشیم و انها را وادار کنیم که قانون و مقررات و پیمان  را اجرا کنند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت‌الاسلام محمدی گفت: برخورد خشن اخیر در آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در پی برگزاری اعتراضات دانشگاهیان در محکومیت کشتار فلسطینیان در غزه بار دیگر رویکرد دوگانه و ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در موضوع حقوق بشر را به جهانیان نشان داد.   وی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با تبیین سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص قضایای دانشگاه‌های آمریکا، افزود: امروز شاهد بی‌ثباتی کشور‌های اروپایی و آمریکایی هستیم به طوری که در این کشور‌های مدعی حقوق بشر شاهد رفتار‌های وحشیانه در برابر دانشجویانی هستیم که تنها فریاد دادخواهی مردم فلسطین و توقف جنگ در سرزمین‌های اشغالی را دارند.   خطیب جمعه یزد ایران قوی امروز را قابل‌قیاس با ایران ۸۰ سال پیش ندانست و گفت: عملیات وعده صادق جایگاه ایران را در برابر دیدگان کشور‌های جهان تغییر داد به طوری که درهمین اواخر بیش از ۷۰ کشور جهان برای گسترش ارتباطات اقتصادی و تجاری به ایران آمدند و امروز شاهد ثبات جمهوری اسلامی در جهان هستیم و این همان نتیجه قیام الهی است.   حجت الاسلام محمدی همچنین با تسلیت سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، امام صادق (ع) به بیان ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی این امام همام اشاره و بر بهره گیری از راه و منش صادق آل عبا تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!