Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل سیمایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه روز گذشته اغلب شهرهای استان شاهد بارندگی هایی بودند و شهرستان شوط بعد از دانشگاه نازلوی ارومیه با ۲۱ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشت.

وی با بیان اینکه هفت میلیمتر بارندگی در خود ارومیه ثبت شده، اضافه کرد: این بارش ها روز پنجشنبه و جمعه تقویت می شود و  تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به کاهش ۲ تا چهار درجه ای دما در روزهای آتی بیان کرد: نقشه‌های پیش‌یابی از تقویت بارش باران، رعد و برق و وزش باد به ویژه در نوار غربی استان حکایت دارد که شهروندان باید موارد ایمنی را در این خصوص رعایت کنند.

وی با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: در این مدت دمای مرکز استان، ارومیه بین هفت و ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بود.

سیمایی بیان کرد: در این مدت پلدشت با ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم ترین و تکاب با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر، خنک‌ترین شهر استان گزارش شد.

بارشهای پاییزه که از هفته جاری در استان آغاز شده موجب شادی کشاورزان شده‌است چرا که از آغاز کشت پاییزه تا کنون در سطح مزارع بارشی قابل توجه به ثبت نرسیده‌است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی بارندگی سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بارندگی سازمان هواشناسی آذربایجان غربی بارندگی سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان پایان هفته بارانی است

آفتاب‌‌نیوز :

مینا معتمدی با اشاره به اینکه تا اواسط روز سه‌شنبه جوی پایدار در اصفهان حاکم است، اظهار داشت: از شامگاه سه شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب به تدریج وقوع ناپایداری‌هایی را تا پایان هفته انتظار داریم.

وی ادامه داد: از اواخر وقت سه شنبه تا پایان هفته ابرناکی، گاهی وزش تند باد لحظه‌ای و از روز چهارشنبه بارش باران و رعد و برق به ویژه در غرب و جنوب استان پیش بینی می‌شود که به تدریج از بعدازظهر اکثر مناطق استان را فراخواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه از امروز تا سه شنبه وضعیت جوی صاف و گاهی افزایش ابر و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود، افزود: دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق بین ۲ تا سه درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، مهاباد با بیشینه دمای ۳۳ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور