Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- علیرضا دبیر: هر ورزشی خواستگاهی دارد، خواستگاه کشتی نیز ایران است و مازندران؛ نگین کشتی ایران است.باید به مازندران نگاهی دوباره کرد تا استعدادهای این استان از بین نرود و دوباره ورزش اول مازندران احیاء شود. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی فرمانداران استان که با حضور استاندار برگزار شد، با بیان این که باید به مازندران نگاهی دوباره کرد تا استعدادهای این استان از بین نرود و دوباره ورزش اول مازندران احیاء شود، افزود: هر ورزشی خواستگاهی دارد، خواستگاه کشتی نیز ایران است و مازندران؛ نگین کشتی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که باید از افول کشتی ورزش اول کشور و مازندران جلوگیری کنیم، اظهار داشت: اگر‌همه دست در دست هم ندهند نمی‌توانیم کشتی را نجات دهیم. فدراسیون از نظر فنی و تکنیکی در این راستا کمک و از این مهم حمایت می کند.

دبیر خاطرنشان کرد: مازندران جزو استانهایی هست که باید برای کشتی آن بیشتر تلاش کرد. در وهله اول کشتی مازندران نیازمند یک حامی مالی است.

رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که کشتی، برند مازندران است و باید به دغدغه مدیران تبدیل شود، افزود: سالن های نیمه تمام به دهیاری ها سپرده شود تا ورزش کشتی در روستاها احیا شود.

وی با بیان این که صحبت برای کشتی در این جلسه مهم قابل تقدیر است، ابراز داشت: استاندار مازندران یک مسول کشتی دوست و ظرفیتی برای ورزش اول کشور است. دبیر یادآور شد: همه فوتبال را دوست داریم اما نباید کل بودجه ورزش را فقط برای فوتبال هزینه کرد و رشته های دیگر محروم بمانند.

برخی از فرمانداران استان در این جلسه بصورت حضوری و برخی بصورت ویدیوکنفرانسی مشارکت داشته اند.   

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مازندران برای کشتی بیشتر تلاش ورزش اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد