Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان از تهیه ۳۰ هزار عدد ماسک سه لایه، 500 پرس غذای گرم و 100بسته حمایتی مواد غذایی، بهداشتی و توزیع آن بین اقشار آسیب پذیر خبر داد.

مهدی علی مسیمر امروز(15آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت کردستان طی پویشی (کمپین) با مشارکت سمن‌ها و تعدادی از انجمن‌های خیریه‌ و مردمی استان، 30 هزار ماسک سه لایه، 500 پرس غذای گرم و 100 بسته کمک‌های معیشتی غذایی و بهداشتی تهیه و میان اقشار آسیب پذیر استان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسته‌های مذکور حاوی مواد غذایی، مایع دستشویی و مایع ضد عفونی دست است که در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین به مناسبت مولود پیامبر رحمت (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) توزیع شد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه و هماهنگی مدیر عامل مؤسسه نوای باران، جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کردستان، مؤسسه گمنامان مهر، انجمن فرهنگی هنری ژیهات، مسئول طراحی و تبلیغات و دیگر افرادی که با ایشان در انجام این اقدام نیکوکارانه و حمایتی مشارکت نمودند، گفت: از سایر مؤسسات و خیرینی که در تأمین مالی این برنامه عنایت فرمودند تقدیر و تشکر نموده و امید است که این فتح باب در هفته وحدت و برای خدمت به اقشار کم توان و آسیب پذیر استان تداوم یابد.

علی مسیمر در ادامه عنوان کرد: در بخش مساعدت به کاهش و مقابله با کرونا، سه پروژه ایجاد بخش ICU در راستای ارتقای سطح مراقبت‌های تنفسی شهروندان در شهرستان‌های دیواندره، مریوان و بیجار مورد قبول و تأمین مالی خیرین به ارزش چهار و نیم میلیارد تومان قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی بیان کرد: خیرین نوع دوست کردستانی مقداری تجهیزات آزمایشگاهی به ارزش ۲ میلیارد تومان به بیمارستان امام حسین بیجار (ع) اهدا کردند.

مدیر عامل مجمع سلامت استان کردستان با بیان اینکه خداوند منان به همه خیرین و دست اندر کاران در این اقدامات نیکو کارانه خیر دنیا و آخرت عنایت فرماید، افزود: مردم نیک اندیش و خیر استان کردستان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 5098233 بانک رفاه کارگران نزد شعبه آبیدر کد 775 یا شماره کارت 5894  6318 9082 3230 و شماره حساب 0109650633002 و همچنین شماره کارت 6037 6919 9014 3109 نزد بانک صادرات شعبه میدان آزادی کد شعبه 1384 یا کارت 6063737000030898 حساب شماره 541411555551 بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه 5414 خیابان حسن آباد سنندج واریز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته وحدت استانی اجتماعی آسیب پذیر مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدهادی موسوی در خصوص اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی گفت: در راستای اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی در فراجا و شهردار تهران، این یگان حسب وظیفه ذاتی خود پشتیبانی انتظامی لازم از واحدهای اجرایی و عملیاتی شهرداری تهران را در سازمان مدیریت پسماند و سازمان خدمات اجتماعی در طرح جمع آوری متکدیان، افراد کارتن‌خواب، معتادان متجاهر، کودکان کار و زباله‌گردهای غیرمجاز از سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در تشریح جزئیات اقدامات این یگان در حوزه برخورد و ساماندهی پدیده کودکان کار بیان کرد: در راستای ساماندهی کودکان کار که افراد زیر ۱۸ سال در این گروه قرار می‌گیرند و بیشتر تکدی‌گری و دستفروشی می‌کنند یا شیشه خودروها را پاک و یا اسپند دود می‌کنند، هزار و ۱۹۶ نفر از سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران جمع‌آوری شدند.

موسوی با تأکید بر اینکه در میان افراد جمع‌آوری شده ۹۸۴ نفر دارای تابعیت کشورهای افغانستان و پاکستان را دارند که شامل ۹۵۱ نفر دارای تابعیت افغانستان و ۳۳ نفر دارای تابعیت پاکستان است، ادامه داد: از میان کل افراد جمع‌آوری شده ۸۹۷ نفر پسر و ۲۹۹ دختر بودند.

وی در ادامه یادآور شد: از مجموع هزار و ۱۹۶ نفر جمع‌آوری شده که ۱۷۵ نفر زیر ۶ سال، ۶۶۲ نفر بین ۶ تا ۱۲ سال، ۲۸۰ نفر بین ۱۲ تا ۱۵ سال و ۷۹ نفر بین ۱۵ تا ۱۸ سال مشغول به فعالیت در سطح شهر بودند که این افراد توسط عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران جمع‌آوری شدند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، موسوی با بیان اینکه از تعداد افراد جمع‌آوری شده در پایتخت ۲۱۲ کودک نیز تابعیت ایرانی داشتند، گفت: در جریان عملیات ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با محوریت ساماندهی کودکان کار، ۸۳ مورد پدیده مادر و کودک و ۷۵ مورد نیز پدیده پدر کودک مشاهده شد که این تعداد نیز با قرارگیری در گروه آسیب‌های اجتماعی بزرگسالان جمع‌آوری شدند.

کد خبر 6091926

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت