Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با حضور مسئولان استانی، مسئولان و پزشکان و کارکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی؛ مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهیده افسانه حسنوند عموزاده اولین شهید مدافع سلامت استان ایلام در بیمارستان امام خمینی (ره) با رعایت فاصله گذاری و نکات بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آمبولانس حامل پیکر شهیده حسنوند عموزاده در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام توسط مسئولان استانی، مسئولان و پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با نثار شاخه گل بدرقه و به سوی دیارش شهرستان دره شهر جهت خاکسپاری راهی شد.

در حاشیه این آیین تجلیل و بدرقه شهید سلامت؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تسلیت شهادت این پزشک فداکار به عموم مردم استان و جامعه پزشکی و خانواده ایشان گفت:مرحومه حسنوند عموزاده از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کنار بیماران و مردم برای مبارزه با بیماری کرونا حاضر بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد:ایشان یکی از پزشکان شایسته و مومنه‌ای بودند که با اعتقادی راسخ با از خودگذشتگی برای حفظ جان مردم و بهبودی بیماران نهایت تلاش خود را به کار بستند.

او اظهرار کرد: او در اجرای وظایف و رسالت کاری خود در سخت‌ترین شرایط ممکن همواره جهت خدمت به مردم حاضر بودند.

کریمیان افزود:از خصوصیات حسنه و اخلاقی ایشان این بود که هیچ وقت برایشان مهم نبود که بیماری کرونا چقدر خطرناک است و از جان و دل برای سلامت مردم و بیماران مایه گذاشت و از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیماران را ویزیت می‌کرد و الان هم این خدمت صادقانه به مردم شریف استان را با شهادت و نثار جانش تکمیل کرد.

او عنوان کرد:همه همکاران ما اعم از پزشک و پرستار و عوامل خدمت رسان برای مقابله با بیماری کرونا پای کار هستند و هیچ گاه در این عرصه کوتاهی نداشته‌اند بلکه با ایثار و فداکاری خود را وقف مردم سلامت مردم نمودند که از تلاش‌های آنان به شایسته‌ترین وجه ممکن تقدیر و تشکر می‌کنم.

کریمیان اضافه کرد:از افتخارات ما این است که همکاران ما در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند و در ایام شیوع بیماری کرونا نیز با نثار جان خود به مردم خدمت می‌کنند.

او بیان کرد:ما از مردم شریف استان انتظار داریم که در حال حاضر که آمار بیماری کرونا بالاست و تعداد بستری در بیمارستان‌ها نیز افزایش چشمگیری داشته؛ تمام همکاران ما با تمام وجود پای کار هستند، اما این ویروس درمان ندارد و مهمترین راه پیشگیری از ابتلاء و رعایت نکات بهداشتی است تا بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام

الهام جم زاده معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: بیماری آبله گوسفندی یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در گوسفندان به شمار می‌آید در صورتی که این بیماری به موقع درمان نشود می‌تواند خیلی ساده کل گله را درگیر کند.

وی ادامه داد و گفت: آبله در گوسفندان یک بیماری پوستی می‌باشد که خود را با ضایعات سرتاسری در تمام بدن گوسفندان نشان می‌دهد. این بیماری گوسفند و بز را مبتلا می‌کند و گزارشاتی از وقوع انسانی آن نیز وجود دارد.

جم زاده با توجه به اینکه وجود انواع بیماری در گوسفندان همیشه باعث خسارات زیادی به دامداران می‌شود، گفت: اداره کل دامپزشکی استان ایلام براساس ابلاغ سازمان دامپزشکی کشور و به منظور کنترل و پیشگیری از بروز بیماری آبله و حفظ سرمایه دامی استان همزمان با کل کشور در سال ۱۴۰۲ واکسیناسیون آبله را در سطح استان با هدف پوشش کامل جمعیت دامی مورد انتظار بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نوبت سر انجام داده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱ ما ۳۸ کانون بیماری آبله داشته‌ایم خوشبختانه واکسیناسیون گسترده و مانیتورینگ دقیق سبب کاهش تعداد کانون بیماری به ۶کانون در سال ۱۴۰۲ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • بلینکن هنگام ترک چین تنها توسط سفیر کشورش بدرقه شد