Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های فوتبال تراکتور و نفت مسجد سلیمان جمعه از ساعت 16 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور در نخستین هفته لیگ برتر فوتبال ۹۹_۰۰ جمعه _۱۶ آبان ماه_ از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داوران: مهدی سیدعلی، علی اکبر نوری، علیرضا طاهرخانی و یاسر همرنگ

ناظر بازی: محسن ترکی

آخرین رویارویی: تراکتور ۱_ نفت مسجد سلیمان ۰ (جام حذفی)

تیم فوتبال تراکتور نسبت به فصل گذشته تغییر زیادی نداشته و مدیران این باشگاه شاکله اصلی تیم را حفظ کردند و تنها تغییری که به چشم می‌آید حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتوراست.

تراکتور با توجه به اینکه اوایل فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و تغییر سرمربی داشت آخر فصل موفق شد در لیگ برتر رده چهارم و در جام حذفی به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به دلیل مشکلات مالی که دارد سرمربی فصل گذشته خود مهدی تار تار را از دست داد تا مجتبی حسینی جای او را بگیرد، همچنین مدیرعامل این باشگاه پیش از شروع لیگ بیستم استعفا داد و هدایت یزدی به عنوان سرپرست نفت مسجد سلیمان معرفی شد.

این تیم فصل گذشته نتایج قابل قبولی به دست آورد و در جایگاه هشتم لیگ نوزدهم قرار گرفت و توانست به عنوان یک مدعی تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی بالا بیاید.

تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان در فصل ۹۹_۹۸ دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که بازی اول با نتیجه صفر بر صفر و بازی دوم با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید، این دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم مقابل هم قرار گرفتند که تراکتور بازی را با تک گل سعید مهری برنده شد.

با توجه به آمار تراکتور برتری نسبی نسبت به نفت مسجد سلیمان دارد، اما باید توجه داشته باشیم که سرمربیان دو تیم تغییر کرده‌اند و این دوتیم با افکار جدیدی در لیگ بیستم رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 453590

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز علیرضا منصوریان مجتبی حسینی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ بیستم لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال فصل گذشته جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که مسئولان پرسپولیس و اوسمار مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را از چند روز پیش آغاز کرده بودند، شکست مقابل آلومینیوم و حذف از جام حذفی، موجی از انتقادات را علیه اوسمار و نوع تعویض‌های این مربی به راه انداخته و این مربی برزیلی را وارد برهه‌ای حساس کرده است.

پرسپولیسی‌ها در وضعیتی که استقلال از جام حذفی کنار رفته بود و سپاهان نیز روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت، امید زیادی به قهرمانی جام حذفی داشتند، اما شکست دوباره اوسمار مقابل مجتبی حسینی در اراک، فعلاً یک جام را از پرسپولیس گرفته و در این شرایط همه نگاه‌ها به دیدار پیش‌روی سرخپوشان مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر است. مسابقه‌ای که می‌تواند تا حد زیادی تکلیف پرسپولیس در لیگ برتر را نیز مشخص کند و توقف در این مسابقه، شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر نیز تمام شود.

اوسمار که با نتایج خوب خود در لیگ برتر تا حد زیادی اعتماد هواداران و باشگاه پرسپولیس را جلب کرده بود، با حذف در جام حذفی حاشیه امنیت خود در پرسپولیس را از دست داده و حالا به هر قیمیتی که شده باید تمام بازی‌های لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد. هرچند در این صورت نیز سرخ‌ها برای قهرمانی بازهم نیاز به توقف استقلال دارند، اما برد در بازی‌های باقی‌مانده می‌تواند اعتماد هواداران و باشگاه پرسپولیس را به اوسمار برگرداند و تمدید قرارداد با این مربی نهایی شود.

چیزی که مشخص است، پرسپولیس برای تمدید قرارداد با اوسمار حداقل روی یکی از جام‌های فصل جاری حساب کرده و عملکرد این مربی در هفته‌های پیش رو و خصوصاً دیدار با سپاهان، نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت این مربی برزیلی خواهد داشت؛ آن هم در شرایطی که این روز‌ها پرسپولیس به مالکان جدید خود واگذار شده و این مالکان به دنبال حضور قدرتمند در فصل آینده خواهند بود. این مسابقه می‌تواند نقطه‌ای برای بازگشت دوباره اوسمار به جاده خوشبختی باشد یا شاید پایانی بر رؤیای قهرمانی مربی برزیلی.

پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد