Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@13:57:33 GMT

جاهای دیدنی شمال + اجاره آنلاین ویلا و سوئیت

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۹۵۵۶

جاهای دیدنی شمال + اجاره آنلاین ویلا و سوئیت

تنوع زیاد اماکن دیدنی در شمال کشور موجب شد تا در این مطلب، مکان هایی که بیشترین مسافر و گردشگر را به خود جذب کرده است، معرفی نماییم. شما برای راحتی بیشتر در مسافرت می توانید اجاره ویلا در شمال را قبل و یا در حین سفر به راحتی از سایت شب انتخاب نمایید.

پر طرفدار ترین مکان های دیدنی در گیلان

گیلان یکی از استان هایی است که بیشترین جاذبه گردشگری را به خود اختصاص داده است و با مازندران فاصله زیادی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاذبه های گردشگری گیلان عبارت است از:

موزه میراث روستایی

یکی از منحصر به فرد ترین موزه ها در استان گیلان، میراث روستایی است. این موزه مجموعه از خانه های روستایی می باشد که مردان و زنان روستایی با لباس های زیبای محلی در حال پذیرایی از میهمانان خود هستند. این موزه در 18 کیلومتری رشت و در کنار جاده سراوان به فومن واقع شده است و فرهنگ، آداب و رسوم، هنر و لباس های گیلانی و محلی را به نمایش گذاشته است.

عمارت کلاه فرنگی

یکی از زیباترین بنا ها در شهر رشت، عمارت کلاه فرنگی می باشد که رودخانه گوهر رود از جنوب آن عبور کرده و زیبایی خاصی به این عمارت بخشیده است. هنگامی که به عمارت کلاه فرنگی می روید از بیرون یک عمارت سه طبقه به نظر می آید؛ اما وقتی وارد آن می شوید خواهید دید که دارای 4 طبقه است. این عمارت به شکل یک چند ضلعی ساخته شده تا زیبایی آن را چندین برابر کند.

یکی از بلند ترین اتاق های این عمارت هشت گوش دارد و پنجره های آن رو به باغ محتشم باز می شود. زیبایی باورنکردنی این محل، باعث شده گردشگران زیادی را جذب خود کند.

شهرداری رشت

یکی از زیباترین مکان های گردشگری در رشت، شهرداری آن می باشد که یک میعادگاه همیشگی برای مردم بومی آن منطقه است. خیابانی که به شهرداری منتهی می شود پر از دکه های فروش کباب و یخ در بهشت می باشد و می تواند خاطرات خوشی را از سفر به شمال برای شما رقم زند. یکی از جذابیت های این مکان، پیاده روی در خیابان اعلم الهدی تا سبزه میدان می باشد.

آبشار شیطان کوه

یکی از مکان های دیدنی در شرق لاهیجان و استان گیلان، شیطان کوه می باشد. این منطقه به منطقه شاه نشینی معروف بوده است و برکه ای برای انبار کردن آب در جلوی آن قرار دارد. این برکه امروزه به دریاچه کوچکی تبدیل شده است که جزیره ای کوچک در میان آن قرار دارد.

تله کابین لاهیجان

یکی از مهیج ترین مکان های دیدنی در شهر لاهیجان واقع در استاد گیلان، تله کابین آن می باشد. شما می توانید بر فراز شهر، مناظر زیبایی را تماشا کنید و در کنار خانواده و دوستان خاطرات به یادماندنی رقم بزنید.

منطقه آزاد انزلی

فاز تفریحی و گردشگری منطقه آزاد انزلی باعث شده است هر ساله تعداد زیادی گردشگر را جذب خود نماید. این منطقه در ساحل دریا بین جاده رشت به بندر انزلی واقع شده و دو مرکز خرید بزرگ کاسپین و ستاره شمال را در خود جای داده است. مجموعه های تفریحی مثل آکواریوم، پارک ساحلی، دریاچه پرندگان و تفریحات دریایی می تواند روز فوق العاده ای را برای شما بسازد.

ییلاق ماسال

یکی از زیباترین مکان های دیدنی در شهر ماسال واقع در استان گیلان، ییلاق ماسال است که به بهشت روی زمین معروف می باشد. اگر حدود 10 دقیقه به شمال این شهر حرکت کنید به بهشت مجذوب کننده آن خواهید رسید. در میان این جاده آبشار بزرگی قرار دارد که جذابیت این شهر را چندین برابر می کند. اگر قصد سفر به گیلان را دارید، این مکان دیدنی را از دست ندهید. برای راحتی بیشتر می توانید با اجاره ویلا در ماسال لحظات خوبی را کنار خانواده و دوستان رقم بزنید.

تالاب انزلی

تالاب انزلی که پوشیده از گل های نیلوفر آبی می باشد، شهرت جهانی در دنیا دارد. تجربه ای متفاوت از قایق سواری در میان دریایی از گل های نیلوفر آبی و دیدن پرندگان مهاجر یکی از خاطرات فراموش نشدنی از شهر گیلان می باشد.

مکان های دیدنی در شهر مازندران

یکی از شهر های واقع در استان مازندران که مکان های دیدنی زیادی را در خود جای داده است، محمود آباد می باشد. مکان های گردشگری و تفریحی این شهر عبارت است از:

ساحل سرخ رود

یکی از زیباترین سواحل دیدنی در محمود آباد، ساحل شنی سرخ رود می باشد. در این ساحل می توانید کشتی های صید ماهی را تماشا کنید و برای استراحت پلاژ هایی را اجاره نمایید. این ساحل سرخ از یک طرف به دریا و از طرف دیگر با دسته های سرسبز محصور شده است. این ساحل در 6 کیلومتری غرب فریدون کنار قرار دارد.

تالاب سرخ رود

برای تماشای قو های مهاجر بهتر است فصل زمستان به این تالاب سفر کنید. این قو ها، زیبایی خاصی را به این تالاب می دهند و گردشگر های زیادی را جذب خود می کنند.

پارک جنگلی تشبندان

یکی دیگر از مکان های دیدنی در محمود آباد، پارک جنگلی تشبندان می باشد. 45 هزار متر مربع مساحت این پارک است که با مرکز استان تنها 7 کیلومتر فاصله دارد و برای کسانی که دوست دار طبیعت هستند بسیار لذت بخش است.

مکان های دیدنی بسیاری در این شهر وجود دارد که ما پر بازدید ترین آنها را برایتان بیان کردیم. شما می توانید با اجاره ویلا استخر دار در محمود آباد لذت سفر به این شهر را چندین برابر کنید؛ چرا که آب و هوای بسیار خوبی دارد و از زیباترین مکان های دیدنی برخوردار است.

2121

کد خبر 1451854

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترین مکان های دیدنی مکان های دیدنی یکی از زیباترین محمود آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سایت تبیان متعلق به سازمان تبلیغات ویدیویی از تماس‌شان برای اجاره شرخر و خفت گیر منتشر کرده است. این مکالمه جالب را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • شکار موش کور توسط گرگ (فیلم)
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان