Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@14:05:14 GMT

معرفی بهترین و مجهزترین داروخانه آنلاین

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۹۶۰۷

داروخانه آنلاین چیست؟ داروخانه اینترنتی مانند یک فروشگاه آنلاین فعالیت میکند و محصولات خود را در قالب یک سایت با اطلاعاتی مثل قیمت، موجودی، موارد مصرف و هر اطلاعاتی که مشتریان لازم باشد بدانند، را قرار می‌دهد.

داروخانه اینترنتی که امروزه در فضای مجازی راه اندازی شده است مورد استقبال عده ی زیادی قرار گرفته اند چون این داروخانه ها باعث می شوند تا در زمان و هزینه صرفه جویی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرد باعث شد تا در فروش محصولات و تبلیغ برای آن ها اتفاقات خوبی رقم بخورد.امروزه داروخانه های آنلاین رو به رشد هستند و در آن ها علاوه بر انواع داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند انواع مکمل های ورزشی و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به صورت آنلاین به فروش می رسد.

 

رتبه یک داروخانه های آنلاین 

داروخانه آنلاین داروباما زیر نظر داروخانه دکتر زهره زارع از سال ۹۷ فعالیت خود را در فضای مجازی با مجوز رسمی ازدانشگاه شهید بهشتی  و سازمان غذا و دارو شروع کرد.  داروخانه آنلاین داروباما با مجوز رسمی نماد اعتماد و ساماندهی الترونیکی فعالیت میکند.

« داروخانه آنلاین دکتر زهره زارع » تمامی محصولات قابل ارائه در داروخانه (به غیر از دارو) را پوشش میدهد. به صورت کلی محصولات ارائه شده در داروخانه شامل محصولات آرایشی , بهداشتی , مکملهای رژیمی غذایی , غذای کودک و نوزاد و تجهیزات پزشکی و مکمل بدنسازی می شود. گروه بندی و منوهای دسترسی به گروه محصولات نیز به شکلی طراحی و چیده شده است. که کاربران با کمترین زمان جستجو بتوانند به گروه محصولی خود دسترسی پیدا کنند.

 

دسته بندی محصولات موجود در داروخانه آنلاین دکتر زهره زارع

این داروخانه تمام محصولات قابل ارائه در داروخانه  به جز دارو را پوشش می دهد. به صورت کلی محصولات موجود در داروخانه به صورت محصولات آرایشی؛ بهداشتی؛ مکمل های رژیمی – غذایی؛ غذای کودک و نوزاد؛  تجهیزات پزشکی و مکمل های بدنسازی طبقه بندی می شود.

یکی دیگر از نقاط متمایز کننده داروخانه آنلاین دکتر زهره زارع با دیگر سایت ها ارسال همه روزه حتی روز های تعطیل در کمتر از ۲۴ ساعت میباشد

اصالت کالا

ما اصالت کالاهای ارسالی به شما عزیزان را به صورت ۱۰۰ درصد تضمین می نماییم و شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از اصالت کالا ، خرید خود در تمامی بخش ها شامل مکمل های دارویی، ورزشی و بدن سازی، محصولات آرایشی و بهداشتی را انجام دهید.

راه های سفارش محصول در داروخانه آنلاین ما علاوه بر سایت https://drzohrezarepharmacy.com/ اپلیکیشن قابل دانلود اندروید و ios   با نام " داروباما " نیز می باشد.

اپلیکیشن داروباما را میتوانید از کافه بازار دانلود کنید و خرید نمایید.

برای ورود به سایت داروخانه آنلاین دکتر زهره زارع کلیک کنید

خرید مکمل بدنسازی

داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان

منبع: الف

کلیدواژه: داروخانه آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید

طرفداری | شب گذشته (چهارشنبه)، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴ با برگزاری یک بازی به اتمام رسید. دو روز قبل، جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانتس آرنا با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت و دیشب نیز بوروسیا دورتموند در خانه با یک گل، پاری سن ژرمن را شکست داد.

ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی

وب‌سایت هواسکورد با بررسی عملکرد بازیکنان حاضر در این دو مسابقه، ترکیب منتخب آن‌ها را به شکل زیر معرفی کرد. بر این اساس، جیدون سانچو با نمره 8/74 به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد، همچنین بوروسیا دورتموند با پنج بازیکن، بیشترین نماینده را در این ترکیب دارد.

کوبل
حکیمی - هوملس - اشلوتربک - ماتسن
سانچو - کروس - ویتینیا - سانه
کین - وینیسیوس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی