Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشتی‌آرای از کاهش ۷۰۰ هزار تومانی حباب سکه در روز جاری خبر داد و گفت: قیمت سکه با کاهش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شده است. گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: محمد کشتی‌آرای نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: درحالی که اونس جهانی طلا نسبت به دیروز افزایش داشته و به 1916 دلار رسیده ولی در بازار داخلی به دلیل کاهش محسوس قیمت ارز، قیمت طلا و سکه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قیمت طلا و سکه متناسب با تحولات سیاسی کاهش یافته است، افزود: قیمت سکه دیروز 15 میلیون و 200 هزار تومان بود ولی امروز با کاهش 2 میلیون و 400 هزار تومانی به 12 میلیون و 800 هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای از کاهش 700 هزار تومانی حباب سکه نسبت به دیروز خبر داد و گفت: حباب سکه از یک میلیون و 750 هزار تومان به یک میلیون و 50 هزار تومان کاهش یافته است.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید براینکه خرید و فروش در بازار با احتیاط انجام می شود، گفت: قیمت نیم سکه با 500 هزار تومان کاهش 7 میلیون و 300 هزار تومان، ربع سکه با 300 هزار تومان کاهش 5 میلیون و 200 هزار تومان و سکه یک گرمی با 150 هزار تومان کاهش 2 میلیون و 750 هزار تومان شده است.

به گفته کشتی آرای، هم اکنون هر مثقال طلای آبشده با 550 هزار تومان کاهش نسبت به دیروز با قیمت 5 میلیون و 150 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز با 140 هزار تومان کاهش با قیمت یک میلیون و 190 هزار تومان در بازار فروخته می شود.

تسنیم/

برچسب ها: محمد کشتی آرای ، قیمت طلا ، کاهش قیمت طلا ، قیمت سکه ، بهای سکه تمام بهار آزادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Kej

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: محمد کشتی آرای قیمت طلا کاهش قیمت طلا قیمت سکه بهای سکه تمام بهار آزادی هزار تومان کاهش نسبت به دیروز هزار تومانی کشتی آرای قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 388 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 37 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 40 میلیون و 400 هزار تومان است.

بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 500 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون و 500 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14  میلیون و 680 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2341 دلار است.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار کاهشی شد

 

در معاملات امروز (دوشنبه10 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 423 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 279 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت