Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت از عملیاتی شدن طرح ویژه هر پایگاه مقاومت بسیج مسجد محور بعنوان پایگاه امدادگران و حافظان سلامت بسیج محله خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سید مصطفی آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت، ازعملیاتی شدن طرح ویژه هر پایگاه مقاومت بسیج مسجد محور بعنوان پایگاه امدادگران و حافظان سلامت بسیج محله خبر داد گفت: با اتخاد تصمیماتی که در قرارگاه پدافند زیستی ناحیه تفت صورت گرفت و نیز تعامل و هماهنگی بوجود امده بانهادها ودستگاه های متولی مساجد شهرستان، همه پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد محلات شهرستان تفت با تیم بندی و سازماندهی انجام شده جهت خدمت و انجام امور پیشگیری و اگاه سازی جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا به میدان می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت افزود: در این طرح مساجد و پایگاه های بسیج با یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از پنجشنبه ۱۵ آبان عملیاتی  و هر پایگاه با توجه به ظرفیت و توان و عرصه اولویت دار و مورد نیاز در محلات برنامه های خود را شروع می کند و  تا مساعد شدن شرایط این ماموریت ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح ۶۰ پایگاه بسیج برادر بصورت ویژه و ۴۰ پایگاه پشتیبان خواهران در مسجد های مشخص شده محله، برنامه های آمران سلامت، رفع الودگی و گندزدایی معابر و اصناف، نظارت بهداشتی اماکن، کمک مومنانه، توزیع بسته های معیشتی و سلامت، مراقب و همراه بیمار و سالمندان، دوخت ماسک وگان پزشکی، کمک کار کادر درمان، اگاه سازی خانواده‌ها، امنیت و سلامت محله، با نظارت کارشناسان بهداشت محلات و همکاری مسولین محلی و همیاری خیرین بزرگوار انجام خواهند داد.

آقایی ابراز کرد: در این طرح سراسری خواسته شده از تمام ظرفیت محلات و مسئولین دستگاه‌های متولی وامامان جمعه و جماعات، بخشداران ،شهرداران و دهیاران استفاده شود.

وی تصریح کرد: فعالان اجتماعی و فرهنگی، مردم و ساکنین محلات می توانند با ارایه ایده و راهکارهای موثر و نیز حضور در این رزمایش سراسری، امدادگران و حافظان سلامت بسیج محلات را یاری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقاومت بسیج بسیج تفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد