Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:27:48 GMT

صید و عرضه ماهی گرمابی در آستارا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۰۱۱۷

صید و عرضه ماهی گرمابی در آستارا آغاز شد

صادق خاصی پور روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هفت آب بندان در روستاهای ویرمونی، دربند و عباس آباد و یک مزرعه خاکی در روستای ویرمونی آستارا در پرورش ماهیان گرمابی فعالیت می کنند و بیشتر ماهیان آنها کپور، آمور، فیتوفاک و بیگ هد است.

وی بیان کرد: در سال های اخیر تمایل شهروندان و مسافران به خرید ماهیان پرورشی بیشتر شده و کمبود ماهیان استخوانی دریای خزر در بازار، با پرورش و عرضه ماهیان سردابی و گرمابی جبران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر ذخایر انواع آبزیان دریای خزر به دلیل آلودگی های ناشی از استفاده بیش از حد کشاورزان از سموم و کودهای شیمایی، برداشت بی رویه شن و ماسه از رودخانه ها و صید بی برنامه کاهش یافته است.

رئیس اداره شیلات آستارا گفت: ۹ مزرعه پرورش ماهی سردابی(قزل آلا) نیز با ظرفیت تولید سالانه ۱۸۰ تن در آستارا فعالیت می کنند و ماهی قزل آلا اوایل اسفندماه به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزارنفرجمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و حاشیه دریای خزر واقع شده و از مناطق مستعد پرورش انواع آبزیان است.

برچسب‌ها مزرعه پرورش ماهی پرورش ماهی آستارا بچه ماهی سازمان شیلات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مزرعه پرورش ماهی پرورش ماهی آستارا بچه ماهی سازمان شیلات ایران مزرعه پرورش ماهی پرورش ماهی آستارا بچه ماهی سازمان شیلات ایران اخبار کنکور پرورش ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس