Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در رابطه با برگزاری مسابقات لیگ در ورزشگاه امام خمینی می‌گوید حداقل الزامات برای برگزاری بازی های هفته اول رعایت می شود تا ان‌شاءالله در هفته های بعدی بقیه الزامات رفع شود.

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر پس از بازدید از ورزشگاه امام خمینی اراک اظهار کرد: به واسطه این که ورزشگاه اراک در قالب رقابت های لیگ یک آماده سازی می شد، برخی از استاندارد های لیگ برتر را نداشت اما اکنون دارند تلاش می کنند که به بازی ها برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تلاش کردند تا شرایط مهیا شود.

او ادامه داد: حداقل الزامات برای هفته اول رعایت می شود و شرایط میزبانی به وجود می آید تا ان‌شاءالله در هفته های بعدی بقیه الزامات انجام شود. به دلیل این که هواداران را در ورزشگاه نداریم، می توانیم یکسری ایرادها را به هفته های آینده موکول کنیم اما شرایط برگزاری مسابقه اعم از نور مناسب، رختکن ها، اتاق کنفرانس، سکوی حضور بازیکنان، اتاق دوپینگ و پزشکی را تا فردا می رسانند. فقط یک تدارک و مدیریت را می طلبد که عملیاتی خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر با بیان این که سکوها باید آمده سازی و شماره گذاری شود، گفت: مسیرهای دسترسی تماشاگران باید مشخص و گیت های الکترونیکی باید نصب شود. مواردی از این قبیل باید رعایت شود. جایگاه اصحاب رسانه، اتاق کنفرانس و میکسدزون ورزشگاه نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که هفته اول رسانه ها نمی توانند در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند؟ عنوان کرد: تا این لحظه نتوانست مجوزهای لازم را بگیریم اما باتوجه به این که تماشاگر نداریم، نیاز داریم رسانه ها را داشته باشیم تا فوتبال را به خانه ها ببرند. در بحث برگزاری این مساله حلقه مفقوده ماست. امیدوارم مجوزهای لازم را بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سهیل مهدی ليگ برتر فوتبال ایران استانی ورزشی برگزاری مسابقات لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

دریافت 50 MB

تصویربردار: سید حسین میرپور

کد خبر 6087051

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد