Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@11:46:03 GMT

ذوق زدگی سرمربی آبی ها از درخشش شاگردانش

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۱۱۳۸

ذوق زدگی سرمربی آبی ها از درخشش شاگردانش

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از عملکرد تیمش در دیدار مقابل رن ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی موفق شد در لندن با سه گل رن فرانسه را مغلوب کرده و بعد از گذشت سه هفته از لیگ قهرمانان هفت امتیازی شود. فرانک لمپارد ، سرمربی انگلیسی چلسی در پایان بازی به تمجید از عملکرد تیمو ورنر پرداخته و مدعی شد هدایت چنین بازیکنانی آسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانک لمپارد گفت:

“من از عملکرد تیمم در بازی لذت بردم و این دیدار بیانگر تلاش ما بود. ما از هر لحاظ عملکرد خوبی در میدان ارائه دادیم و باید به همین مسیر ادامه دهیم. من از عملکرد تامی آبراهام بسیار راضی هستم، وقتی جنین بازیکنانی را به زمین می آوریم می دانیم آنها چند پسته هستند و می توانند در گوشه ها نیز بازی کنند.

من می دانم که وقتی تامی آبراهام در اوج باشد می تواند چه دستاوردهایی را برای چلسی به ارمغان آورد. او موفق شد دروازه رن را باز کند و شایسته این گلزنی هم بود. این گل اوج عملکرد آبراهام در دو مسابقه گذشته بود.

 

درخشش تیمو ورنر؟

اینکه او توانست زودتر به اردوی چلسی در پیش فصل اضافه کند با ما تمرین کند یک امتیاز بزرگ برای ما بود. ما چیزی به نام پیش فصل نداشتیم، بنابراین از بودن تیمو ورنر و حکیم زیاش سود زیادی بردیم. ورنر به سرعت سازگار شده و مدیریت بازیکنی مانند او آسان بود. ورنر به خوبی تلاش و بازی می کند و من از عملکرد او بسیار خوشحالم.

 

ابتلای کای هاورتز به کرونا؟

اولین بار در آزمایش یوفا در روز دوشنبه مشخص شد هاورتز کرونا دارد. ما دیروز دوباره آزمایش گرفتیم، اما پاسخ تست بقیه اعضای تیم منفی بود. من چند بار با هاورتز صحبت کرده ام، او علائم جزئی دارد، اما حالش خوب است. من دو ساعت قبل از بازی با هاورتز صحبت کردم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرانک لمپارد چلسی چلسی سرمربی انگلیسی چلسی فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو کارلوس، مدافع استون ویلا، در شبکه‌های اجتماعی به تصمیم بحث برانگیز مبنی بر عدم پذیرفته شدن گل اکسل دیساسی در بازی روز گذشته واکنش نشان داد.

چلسی در نیمه دوم با نتیجه 2-0 عقب بود، اما در نیمه دوم عملکرد بهتری نشان داد و گل‌های نونی مادوئکه و کانر گالاگر نتیجه بازی را به 2-2 تغییر داد. دیساسی امیدوار بود با گل دیرهنگامی که زده، چلسی را برنده از زمین خارج کند اما داور آن را مردود اعلام کرد.

به دلیل خطای بنوا بادیاشیله روی کارلوس در نزدیکی دروازه، به داور توصیه شد یک بررسی از طریق نمایشگر کنار زمین انجام دهد. این تصمیم باعث عصبانیت بازیکنان چلسی شد و آن‌ها به سمت داور حمله‌ور شدند.

کارلوس در شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به مَچ آف دِ دی که نوشته بود: "تصمیم درستی بود؟ گل چلسی به دلیل خطای بنوا بادیاشیل رد شد." اینطور نوشت: "اگر این خطا نبود، نمی‌دانم پس چه بود!"

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از این تصمیم عصبانی بود. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به شدت VAR را مورد انتقاد قرار داد و گفت: "نمی‌خواهم درباره داور بد صحبت کنم، اما باور نکردنی است، مسخره است. واقعاً دردناک است زیرا به فوتبال انگلیس و وجهه آن آسیب رسانده است. حتی بازیکنان استون ویلا و هواداران دلیل آن را متوجه نشدند. داور گفت خطا بوده و اگر هر چالشی مانند این خطا باشد، ما در هیچ بازی‌ای با 11 بازیکن کار را تمام نخواهیم کرد."

دیگر خبرها

  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!