Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیوک میرزایی و علیرام نورایی در قسمت‌های جدید برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» روی آنتن شبکه سه سیما می‌روند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، قسمت‌های جدید ویژه‌برنامه «دوربرگردون» روزهای پنج‌شنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ آبان، با اجرای عبدالله روا از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بعد از حضور حمید لولایی در قسمت چهل و سوم، «دوربرگردون» امروز پنج‌شنبه ۱۵ آبان بعد از خبر ساعت ۲۲ در قسمت چهل و چهارم، میزبان بیوک میرزایی بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۶ آبان بازپخش خواهد شد.

همچنین در روز جمعه ۱۶ آبان بعد از خبر ساعت ۲۲، علیرام نورایی بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و مجری مسابقه «شهروند و مافیا» مهمان قسمت چهل و پنجم برنامه «دوربرگردون» خواهد شد و بازپخش این قسمت ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه ۱۸ آبان از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» در حوزه رانندگی، فرهنگ ترافیک و بیمه با اجرای عبدالله روا هر هفته از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تهیه‌کنندگی این برنامه را به صورت مشترک عبدالله روا و سلیم ثنائی برعهده دارند.

کد خبر 453697

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیوک میرزایی علیرام نورایی تلویزیون برنامه تلویزیونی دوربرگردون عبدالله روا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  این برنامه مفرح و شاد با اجرای مهران رجبی صبح های جمعه مهمان خانه های البرزی ها است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر