Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در جلسه روسای کمیته های ستاد ملی مبارزه با کرونا پس از استماع گزارش های فرمانده عملیاتی قرارگاه ستاد ملی مبارزه با کرونا و روسای کمیته ها با حضور رئیس جمهور، پیشنهاد کمیته های امنیتی و اجتماعی و بهداشت و درمان در خصوص اعمال محدودیت های شدیدتر برای مدیریت سریعتر مقابله با شیوع بیماری، موضوع تعطیلی کسب و کارهای غیرضروری در تمامی مراکز استان ها از ساعت ۱۸ هر روز از تاریخ ۲۰ آبان ماه تا ۲۰ آذرماه و ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در همه مراکز استان ها از تاریخ ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر سال جاری از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای تصویب به جلسه روز شنبه ستاد ملی ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: زالی: آمار قربانیان کرونا در تهران تا سه هفته آینده همچنان بالاست

در این جلسه همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارائه گزارشی از روند موفقیت آمیز تولید کیت های تشخیص سریع کرونا در داخل کشور با اعلام اثربخشی ۹۸ درصدی این پروژه در مقایسه با نمونه های خارجی آن، از تولید انبوه روزانه ۱۸۰ هزار کیت سریع تشخیص کرونا در داخل کشور خبر داد.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محدودیت های کرونایی ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل