Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمعلی خدابنده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مصوبه ستاد استانی و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش های حضوری مدارس شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، کاشمر، گناباد، تربت‌حیدریه، درگز، خلیل آباد، بردسکن، تربت‌جام، کوهسرخ، زبرخان، ششتمد، بینالود، قوچان، زاوه، مه ولات، سرخس، کلات،بجستان، خواف، چناران و صالح آباد از هفدهم تا بیست و دوم آبان ماه تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت آموزش این مدارس به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

هفته گذشته نیز مدارس ۲۲ شهرستان  استان و هفته قبل از آن نیز مدارس هشت شهرستان تربت‌حیدریه، سبزوار، گناباد، کاشمر، نیشابور، درگز، خلیل‌آباد و چناران در خراسان رضوی به دلیل گسترش کرونا تعطیل شده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس با پیشنهاد ستادهای شهرستانی و تایید ستاد استانی مقابله با کرونا یا به صلاحدید و تصویب ستاد استانی انجام می‌شود.

خدابنده افزود: وضعیت مدارس از سوی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها به ستاد شهرستانی و از آنجا به ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه و بر این اساس در خصوص نحوه فعالیت مدارس تصمیم‌گیری می‌شود.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز است که معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور می‌شود.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا مشهد تعطیلی مدارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا مشهد تعطیلی مدارس مدارس ویروس کرونا مشهد تعطیلی مدارس اخبار کنکور خراسان رضوی ستاد استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران