Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: خیران و مردم نوعدوست استان اردبیل برای تامین تبلت و گوشی هوشمند دانش آموزان نیازمند در اجرای پویش نذز هوشمند مشارکت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ایرج نقی‌پور امشب در نشست با مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل اظهار داشت: در قالب نهضت کمک مومنانه، پویش نذر هوشمند با هدف تامین تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند، از 7 آبان ماه مصادف با هفته بسیج دانش‌آموزی در استان شروع گردیده و در طول مرحله سوم نهضت کمک مومنانه تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت مشارکت خیران و مردم نوعدوست برای تهیه تبلت و گوشی هوشمند دانش‌آموزان نیازمند، بیان کرد: مردم خیر و دستگاه‌های ذی‌ربط استان با مشارکت در پویش نذر هوشمند زمینه تحصیل را برای دانش آموزان نیازمند فراهم می‌کنند.

گزارش ویدئویی|تداوم کمک‌ مومنانه در کردستان / توزیع 40 هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در بین نیازمندانکمک‌ مومنانه آستان قدس رضوی به 5000 خانوار نیازمند گلستانیبزرگترین رزمایش کمک‌ مومنانه کشور در زنجان + فیلم

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل با دعوت از عموم مردم و خیران استان برای مشارکت در پویش نذر هوشمند، تصریح کرد: در پویش نذر هوشمند،کمک‌های نقدی خیران و یا تبلت و گوشی هوشمند اهدا شده در اسرع وقت در اختیار دانش آموزان نیازمند شناسایی شده قرار می‌گیرد.

نقی‌پور بیان کرد:دانش‌آموزان استان نیز می‌توانند با کمک‌های خیرخواهانه خود در پویش نذر هوشمند به کمک همکلاسی‌های خود که برای ادامه تحصیل نیاز به تبلت یا گوشی هوشمند دارند بشتابند.

وی بیان کرد: مردم خیر استان برای اهدای تبلت و گوشی در قالب پویش نذر هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند نیز می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش در نواحی و مناطق، حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی و دفاتر بسیج سازندگی در سراسر استان مراجعه کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

نقی‌پور افزود: پویش نذر هوشمند با مشارکت خیران و مردم نوعدوست، فرهنگیان، اولیای دانش آموزان و با محوریت بسیج دانش‌آموزی، دفاتر بسیح سازندگی و با همکاری آموزش و پرورش استان،نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط در حال برگزاری است.

انتهای‌پیام/141/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان نیازمند تبلت و گوشی هوشمند پویش نذر هوشمند بسیج دانش آموزی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس دولت سیزدهم انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس دولت سیزدهم در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901712

دیگر خبرها

  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس