Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@04:19:14 GMT

فرانسه کنترل مرزی خود را تشدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۳۷۶۷

فرانسه کنترل مرزی خود را تشدید می‌کند

رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که با توجه به تشدید خطر تروریسم کنترل‌های مرزی خود را تشدید می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، فرانسه برای مقابله با حملات تروریستی می خواهد کنترل های مرزی خود را تشدید کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

فرانسه برای مبارزه با مهاجرت های غیر قانونی 4800 نیروی امنیتی را برای کنترل های مرزی اعزام می کند.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه امروز (پنجشنبه) در بازدیدی از مرزهای بین فرانسه و اسپانیا اعلام کرد که با توجه به تشدید خطر تروریسم مناطق مرزی باید بهتر کنترل شود.

ماکرون گفت: ما تصمیم گرفتیم به دلیل وضعیت خطر کنترل های مرزی خود در منطقه شنگن را تشدید کنیم. وی در این راستا به ارتباط بین هجوم مهاجرت های غیر قانونی به اروپا و تروریسم اشاره کرده و گفت: جنایات تروریستی می تواند از طرف اشخاصی رخ دهد که از هجوم مهاجران استفاده می کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

ماکرون با اشاره به اینکه همه چیز نباید با هم قاطی شود همچنین تاکید کرد که فرانسه حق انجام کنترل های مرزی در محدوده منطقه شنگن را دارد. وی گفت: باید از این حق کاملا استفاده شود. تا به حال حدود 2400 نیروی امنیتی فرانسه برای کنترل های مرزی مستقر شده اند و تا آخر هفته تعداد آن ها دو برابر می شود.

گفتگوی تلفنی رهبران اتریش و فرانسه درباره حملات تروریستی اخیردشمنی رئیس جمهور فرانسه با پیامبر به دلیل ترس از فراگیر شدن اسلام است

ماکرون همچنین خواستار بازنگری در قرارداد شنگن شد. رئیس جمهور فرانسه تا به حال به خود می بالید که با وجود بحران کرونا همه مرزهای داخی با شرکای اروپایی خود را باز نگه داشته است. اما حملات تروریستی اخیر باعث شده که وی از این موضع خود عقب بکشد.

ماکرون در این باره گفت: حملات تروریستی اخیر لزوم تشدید مبارزات اروپا را نشان می دهد. منطقه شنگن باید دوباره تاسیس شود. وی همچنین به این مسئله انتقاد وارد کرد که فرانسه به یکی از اولویت های سفر پناهجویان اخراج شده از دیگر کشورهای اروپایی تبدیل شده است.

ماکرون همچنین خواستار حمایت بهتر از مرزهای خارجی اروپا شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تروریسم اخبار فرانسه تروریسم اخبار فرانسه رئیس جمهور فرانسه حملات تروریستی کنترل های مرزی مرزی خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف مقادیر چشم گیری کالای قاچاق در نوار مرزی این استان خبر داد و افزود: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

سردار محمد احمدی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی