Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:59:36 GMT

کشور نیازمند افرادی با روحیه سپهبد شهید سلیمانی است

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۳۹۰۴

کشور نیازمند افرادی با روحیه سپهبد شهید سلیمانی است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: خوشحال هستیم در چنین شرایطی مردان جبهه و جنگ همچون علیرضا رزم حسینی که پیرو خط ولایت و خط و مکتب شهید سلیمانی هستید، وارد میدان عمل شده اند.

وی خطاب به وزیر صمت اظهار داشت: پا به وزارتخانه ای گذاشته اید که می تواند توسعه همه جانبه کشور را در بر داشته باشد جایی که قلب و موتور توسعه و تحرک کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: در این شرایط سخت کار کردن برای مردانی چون شما شیرین و با انگیزه است و توقعی که می رود این است در ماه های باقی مانده از ماموریتی که به عهده دولت گذاشته شده با سرعت فرصت های ایجاد شده را مغتنم شمرده و کارها را هر چه می توانید در مدت کوتاه با سرعت انجام دهید.

وی ادامه داد: تحریم ها و شیوع ویروس کرونا شرایط سختی را بر کشور حکمفرا ساخته و پذیرفتن چنین مسئولیتی در چنین شرایطی آن هم به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت از سوی شما ستودنی است و ما می دانیم که در چنین شرایطی کارهای بزرگ تنها از دست مردان بزرگ ساخته است.

امام جمعه کرمان وزارتخانه صمت را یک وزارتخانه کلیدی دانست و گفت: سلامت و صحت کار نیز بخش مهم دیگری از انجام کار در این وزارتخانه است و تحقق این موضوع نیز در گرو انتخاب افراد شایسته و لایق برای انجام کار و کنار زدن افراد نالایق و ناشایست است و اینکه هر کسی در جای خود قرار داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: امیدواریم با اقدامات شایسته ای که در این وزارتخانه در همین چند ماه انجام می شود شاهد تحولات خوبی با کمک و یاری خداوند متعال و نگاه شهداء گرانقدر باشیم.

برچسب‌ها کرمان حسن علیدادی سلیمانی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان حسن علیدادی سلیمانی قاسم سلیمانی کرمان حسن علیدادی سلیمانی قاسم سلیمانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 

وزیر نفت با هدف افزایش همکاری در حوزه‌های مشترک کاری با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل وزارتخانه نفت دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی، وزیر نفت و سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت) برای بررسی حوزه‌های مشترک و رفع چالش‌ها و مشکلات بین دو وزارتخانه، دیدار و گفت‌وگو کردند.

همکاری دوجانبه درباره سرمایه‌گذاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور توسعه میدان‌های نفتی و گازی، پایداری و استمرار تأمین خوراک، تکمیل زنجیره ارزش، تعیین و تکلیف مطالبات بین دو وزارتخانه و حل چالش‌ها و مشکلات مواردی بود که در این دیدار بررسی شد.

معاونان دو وزیر در این دیدار به بیان نقطه نظرات خود درباره چالش‌ها و فرصت‌های همکاری دوجانبه دو وزارتخانه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

وزیر نفت در این دیدار با اشاره به جزئیات سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها، گفت: پروژه‌های متعددی برای اجرا در بخش بالادستی و پایین‌دستی در صنعت نفت مدنظر است.

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار با قدردانی از وزارت نفت و نقش فعال آن در بهبود شرایط اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی، گفت: وزارت نفت توانست بخشی قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کند و صادرات نفت را از ۵۰۰ هزار بشکه در روز به حدود ۱.۵ میلیون بشکه برساند.

وی به انجام مسئولیت‌های اجتماعی در صنعت نفت اشاره کرد و افزود: اگر صنعت نفت در این طرح‌ها و پروژه‌ها ورود نکند، بسیاری از مصوبه‌های کشور در این زمینه اجرایی نخواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ورزارت نفت در تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح فجرانه کالابرگ نقش مهمی داشته است.

به گزارش شانا، در جریان خصوصی‌سازی شرکت‌های پتروشیمی و پالایشی در دهه ۸۰ شمسی، بخشی از این شرکت‌ها به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) واگذار شد. با توجه به این موضوع، همکاری بین وزارت نفت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از گذشته شد.

دیگر خبرها

  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • از ایمپلنت دندان چه می‌دانید؟ افرادی که دندان کشیده شده دارند بخوانند!
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند