Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیویورک تایمز در گزارشی می‎نویسد که آمریکایی‌ها در روزهای انتخاباتی نسبت به آینده واهمه دارند.

خبرگزاری میزان - نشریه نیویورک تایمز در گزارشی در پی برگزاری انتخابات آمریکا نوشت «امسال به دلیل سخنرانی‌ها و تبلیغات انتخاباتی، در میان رای دهندگان آمریکایی ترس بسیاری وجود دارد؛ شیوع ویروس در حال گسترش است، بیمارستان‌ها دوباره در حال پر شدن هستند و کودکان از مدرسه و درس هایشان عقب افتاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به نوشته این نشریه «اجاره نشینان در آمریکا با خطر اخراج از خانه هایشان روبرو هستند و مشاغل تجاری همچنان بی ثبات هستند؛ رییس جمهور آمریکا هشدار می‌دهد که جنایات خشن افزایش یافته و می‌تواند به محله شما نیز برسد و در این زمان ناآرام، آمریکایی‌ها ممکن است مراقبت‌های بهداشتی، شغل و ارزش‌های دارایی خود را از دست بدهند.»

نگارنده می‎افزاید «وقتی از آمریکایی‌ها سوال می‌شود که چه چیزی واقعا آنها را در روزهای انتخاباتی نگران کرده است، آنها می‌گویند که نگران آینده و کشورشان هستند؛ آنها می‌ترسند وضعیت نسل آینده در آمریکا بدتر شود؛ بسیاری از رای دهندگان آمریکایی اعتقاد دارند که وضعیت امروزه این کشور نسبت به ۴ سال پیش بدتر شده است.»

با وجود حواشی گسترده انتخاباتی، رای دهندگان هر دو حزب می‌گویند که آنها نگران ثبات «دموکراسی» آمریکا هستند.

بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا، ۵۷ درصد مردم آمریکا مطمئن هستند و ۲۶ درصد تا حدی فکر می‌کنند که وضعیت برای نسل آینده وخیم‌تر خواهد شد.

همچنین ۵۴ درصد مطمئن بوده و ۲۲ درصد فکر می‌کنند تا حدی «دموکراسی» در آمریکا در حال تضعیف است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی ترامپ از بروز آشوب پس از انتخابات آمریکا پیشی گرفتن بایدن از ترامپ در میان لاتین‌تبارهای آمریکا

آمریکایی‌ها همچنین در زمینه‌های دیگر هم نسبت به آینده ناامید هستند؛ به طوری که ۷۳ درصد از مردم فکر می‌کنند ممکن است زمانی به کووید-۱۹ مبتلا شوند؛ ۵۸ درصد در مورد مضرات تغییرات آب و هوایی، ۶۰ درصد در مورد عدم آزادی بیان، ۵۷ درصد در مورد وضعیت جامعه آمریکا، ۴۲ درصد در مورد از دست دادن درآمد یا شغلشان، ۴۹ درصد در زمینه مورد جنایت خشن قرار گرفتن و ۲۱ درصد هم در مورد اجبار به ترک خانه هایشان به دلیل نداشتن پول اجاره ابراز نگرانی کرده اند.

این یافته‌ها منعکس کننده تحقیقات طولانی مدت در مورد سیاست ترس است؛ نگرانی‌های گسترده در مورد جامعه، بیش از نگرانی‌های شخصی، بر رای دهندگان و نحوه نگرش آنها به دولت تأثیر می‌گذارد.

«نیویورک تایمز»، در پایان می‎نویسد «در قرن گذشته قطعا لحظات دیگری از بحران‌های به هم پیوسته و اضطراب عمیق در آمریکا وجود داشته است؛ انتخابات ۱۹۲۰ به دنبال یک جنگ جهانی و یک بیماری همه گیر و در زمان نزاع کارگری و خشونت نژادی اتفاق افتاد؛ همچنین انتخابات ۱۹۶۸ در میان ناآرامی‌های شهری و اعتراضات ضد جنگ مورد مناقشه قرار گرفته بود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن درصد در مورد رای دهندگان آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد

به گزارش جام جم آنلاین، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

آکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی که نامشان فاش نشده در این باره اعلام کرد: هفته گذشته، دولت بایدن یک محموله مهمات ساخت آمریکا به اسرائیل را متوقف کرده است.

این رسانه می نویسد: مقامات اسرائیل اعلام کردند که ایالات متحده برای اولین بار پس از ۷ اکتبر، ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرده است.

به گزارش آکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی گفتند که این رخ‌داد نگرانی های جدی داخل کابینه اشغالگران قدس ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته است تا بفهمند چرا محموله مذکور ارسال نشده است.

این وبگاه خبری اضافه کرد: رئیس جمهور «بایدن» در میان آمریکایی‌ هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقادهای شدید مواجه است. دولت آمریکا در ماه فوریه از اسرائیل خواسته بود تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت ایالات متحده توسط نیروهای اسرائیل در غزه مطابق با قوانین بین المللی استفاده می شود!

تلاش این رسانه آمریکایی برای تبرئه آمریکا از همدستی با تداوم جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل در حالی است که مقامات ارشد واشنگتن بارها اذعان کرده اند که به حمایت های همه جانبه از تل آویو ادامه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!