Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور گفت: پلیس گمرک ۱۱۲ کانتینر قطعات خودروی خارجی که ارزشی معادل با ۶۰ میلیارد تومان داشت را شناسایی و توقیف کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا سردار مقیمی از توقیف  112 کانتینر قطعات خودروی خارجی که ارزشی معادل با 60 میلیارد تومان داشته خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این محموله توسط پلیس گمرک شناسایی و توقیف شده  است.

پیگیری های خبرنگار تسنیم نشان میدهد بخشی از محموله توقیف شده مربوط به گمرکات جنوب کشور می‌باشد.

به گفته سردار مقیمی، یکی از تخلفات شناسایی شده، شناسایی و احصا تخلفات سه هزار میلیاردی یکی از شرکت‌ها بود که به مرجع قضائی هم اعلام شد. همچنین 10 هزار کانتینر اموال قاچاق در گمرک شهید رجایی کشف شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق کالا قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

 شعفی اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان  تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودرو‌های شهروندان خسارت وارد کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد ۷نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.
 

شعفی در پایان با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیدند خواست تا در صورت شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز