Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@11:47:18 GMT

مرگ ۷ نفر در سقوط خودروی ساینا به کانال آب

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۶۱۵۸

مرگ ۷ نفر در سقوط خودروی ساینا به کانال آب

مجتبی خالدی در تشریح حوادث جاده ای ۲۴ ساعته گذشته گفت: شب گذشته در محور شادگان ابادان در ساعت ۱:۱۹ بامداد یک دستگاه خودرو ساینا به کانال اب سقوط می کند؛ درپی این حادثه سه دستگاه امبولانس اعزام شد اما متاسفانه در این حادثه هفت نفر فوت می کنند.

وی افزود: در حادثه ای دیگر در ساعت ۱:۲۰ بامداد شب گذشته در بلوار شورا شهر کرج تصادفی میان یک دستگاه پژو۴۰۵ و نیسان رخ می دهد که درپی این حادثه پنج دستگاه امبولانس به محل اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در زمانی که پرسنل اورژانس درحال امداد رسانی به مصدومین بودند یک دستگاه اپتیما با سرعت بالایی به این صحنه وارد و به مردم درحال تماشای صحنه و یک دستگاه امبولانس برخورد می کند.

وی ادامه داد: پس از این برخورد دو نفر از کسانی که تماشاگر بودند به شدت اسیب می بینند و از ناحیه پا دچار قطع عضو می شوند همچنین مصدومین و پرسنل اورژانس نیز دچار اسیب می شوند و مجموعا ۱۰ نفر از کسانی که در صحنه حادثه بودند به بیمارستان منتقل می شوند. یک نفر از عابران تماشاچی در بیمارستان جان خود را از دست می دهد و یک نفر دیگر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارد؛ دو نفر پرسنل اورژانس و سه نفر دیگر از مصدومین نیز خوشبختانه مرخص شدن و سه نفر در بیمارستان در حال مداوای تخصصی هستند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: شهروندان دقت کنند در هنگام تصادفات توقف در کنار حادثه می تواند موجب بروز حادثه ای دیگر شود و از سوی دیگر روال امداد و خدمات پزشکی را کند می کند.

وی در تشریح حادثه ای دیگر در اتوبان قزوین به سمت کرج در ساعت ۳:۵۴ بامداد گفت: این حادثه میان یک دستگاه کامیون و خودرو سواری رخ داد که سه دستگاه امبولانس به محل حادثه اعزام شد و نهایتا متاسفانه در این حادثه چهار نفر مصدوم و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث تصادف کانال آب پارسی خبر دستگاه امبولانس یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به‌دنبال واژگون شدن و سقوط یک دستگاه اتوبوس به رودخانه‌ای در رشته‌کوهای «آند» در شمال پرو، ۲۵ نفر کشته و ۱۳ تن دیگر مصدوم شدند.

اولگا بابودیلا، دادستان منطقه کاجاماراکا در شمال پرو گفته است که این اتوبوس به سمت شهر «سوروچوکو» در حرکت بود و پس از واژگونی، به رودخانه‌ای سقوط کرد.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که این اتوبوس از شهر «سِلندین» عازم شده بود و در پی این حادثه تلخ، در شهر مذکور سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

حوادث جاده‌ای در پرو نسبتاً رایج محسوب می‌شود به طوری که در جریان یک تصادف در سپتامبر ۲۰۲۳ دست کم ۱۲ نفر و در حادثه‌ای دیگر در ژانویه ۲۰۲۳ نیز ۲۴ تن کشته شدند.

کد خبر 6092948

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه