Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:55:13 GMT

آمادگی مرادی 60 درصد،کیانوش مثل همیشه!

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۶۲۴۴

آمادگی مرادی 60 درصد،کیانوش مثل همیشه!

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری مردان از ۱۰ آبان در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد و اردوی تیم ملی زنان نیز به صورت ادواری از ۲۸ آبان آغاز خواهد شد.

در این زمینه ایرنا به گفت و گو با «اکبر خورشیدی» مربی تیم ملی مردان و مشاور فنی وزنه‌برداری زنان پرداخته.بنابر صحبتهای او ایران در 4 وزن در المپیک شانس مدال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

متن مصاحبه با وی را می‌خوانیم:

 

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از دهم آبان شروع شد.  در این چند روز سطح ملی‌پوشان را چگونه ارزیابی کردید؟

متاسفانه بحران کرونا سیستم‌های ورزشی را در تمام رشته‌های مختلف بهم زده است. جدای از آن ما باید تابع برنامه فدراسیون بین‌المللی و کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا باشیم. برنامه اردوهای تیم ملی بستگی به برنامه مسابقات برون‌مرزی دارد. به همین جهت وزنه‌برداران با توجه به اینکه برنامه مسابقات مشخص نیست از آمادگی صد درصد برخوردار نیستند. برخی از ملی‌پوشان چون علی میری، رسول معتمدی، محمد زارعی و کیا قدمی پیش از حضور در اردوی تیم ملی امکانات خوبی را در استان‌ها داشتند و سالن‌ها باز بود و از شرایط بهتری نسبت به سایرین برخوردار هستند. برخی از استان‌ها در شرایط بحرانی بودند و ملی‌پوشان نمی‌توانستند به آن صورتی که باید تمرین کنند.

 

وضعیت آسیب دیدگی «سهراب مرادی» چگونه است؟

با حضور «سهراب مرادی» در اردوها وزنه‌برداران دیگر خیلی انگیزه گرفتند. وی به دلیل آسیب‌دیدگی از شرایط آرمانی فاصله دارد اما همه تلاش خود را می‌کند. مرادی با آمادگی نسبی به اردو آمده است و ۶۰ درصد آمادگی دارد و شرایط را برای او به گونه‌ای مهیا کردیم تا وضعیت بهتری از نظر جسمانی داشته باشد. به این امید که با توجه به فاصله‌ای که با المپیک داریم به این بازی‌ها برسد.

 

کیانوش رستمی چرا در تمرینات تیم ملی حاضر نشد؟

با توجه به عملکرد رستمی در سال گذشته وی با آنکه به اردوی تیم ملی دعوت شد اما ترجیح داد که در تمرینات شرکت نکند. زیاد در جریان کار نیستیم. او باید بداند که رفتن به المپیک راحت نیست و باید زحمت بکشد و خود را با شرایط وفق دهد. مدعیان دیگری هستند که هم در وزن او و در وزن دیگر به دنبال کسب سهمیه و حضور در المپیک خواهند بود.

 

او به تنهایی با مربی خود تمرین می‌کند؟

با توجه به پیشینه‌ای که او دارد، طبق روال گذشته تمریناتش را انجام می‌دهد. به هر صورت در کمپ تیم ملی وزنه‌برداران تست کرونا دادند و منفی شد. شرایط اردو آسان نیست و او باید خود را با این شرایط و تمرینات ملی‌پوشان در اردو وفق دهد. هر ورزشکاری که زحمت بکشد نتیجه بهتری بدست می‌آورد. شکی نیست که او در این عرصه زحمت کشیده اما باید با یک سری از مسایل کنار بیاید. فدراسیون می‌داند و رستمی که دلیل‌های همیشگی را برای عدم حضور در اردوی تیم ملی می‌آورد.

 

امید برای کسب مدال در المپیک وجود دارد؟

وزنه‌برداری ایران در این سال‌ها در المپیک مدال کسب کرده و با برنامه‌ریزی‌ و حمایت‌ فدراسیون وزنه‌برداری و کمیته ملی المپیک طبیعتا باید چهار مدال در این بازی‌ها کسب کنیم.

وزنه برداری کیانوش رستمی سهراب مرادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری کیانوش رستمی سهراب مرادی اردوی تیم ملی وزنه برداری ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود

ایسنا/تهران رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جوادآباد شهرستان ورامین از افتتاح ۲ مدرسه خیر ساز خبر داد.

عابده مرادی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جوادآباد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا (امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا برای توسعه مراکز آموزشی این بخش خبر داد و تصریح کرد: در کل کشور پروژه‌های خیرساز توسط افراد خیر با هدف نوسازی و بهسازی مدارس ساخته می‌شوند که این پروژه‌ها موفقیت آمیز هستند.

مرادی از پروژه‌های در دست اقدام تحت مدیریت خود اظهار کرد: با هدف محرومیت‌زدایی، مدرسه خیر ساز فریده اعرابی قلعه بلند در مهرماه ۱۴۰۲ افتتاح شده است.

این مسئول عنوان کرد: دبیرستان خیرساز ۳ کلاسه روستای هفت جوبه تا مهر ماه ۱۴۰۳ آماده می شود و دبستان ۳ کلاسه خیرساز مشارکتی فاطمه نوید در روستای نجف آباد ساخته و آماده بهره‌برداری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش جوادآباد گفت: تفاهم‌های ساخت دبیرستان ۱۲ کلاسه خیرساز مشارکتی پسرانه شهید تات، تفاهم ساخت دبستان ۶ کلاسه خیرساز شهید موسوی روستای دمزآباد و تفاهم ساخت دبستان خیرساز ۳ کلاسه در روستای ظهیرآباد در حال پیگیری است.

مرادی عنوان کرد: تفاهم ساخت دبستان ۳ کلاسه خیرساز شهید اردستانی در روستای حسن آباد در حال انجام است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جوادآباد گفت: مدرسه کوه گچ روستای حسن آباد با مشکلاتی در روند ساخت این مدرسه بوجود آمد، در آذرماه گذشته با رفع موانع، پروژه احداث مدرسه شروع شده است.

وی گفت: این پروژه خیر ساز بوده که خیر به واسطه مشکلات پیش آمده، به خیر دیگری واگذار شد.

این مسئول تصریح کرد: انجام تفاهم با خیر مدرسه ساز، پروسه تایید مالکیت دولت بر ملک مورد نظر، فرایند تعیین مختصات برای نقشه‌برداری، طراحی سایت پلان، تخریب ساختمان اصلی، تخریب دیوارهای نا ایمن و بازدید مهندسان نوسازی مدارس استان برای تخصیص نقشه از اقدامات اولیه برای مدرسه روستای حسن آباد است.

مرادی گفت: خاک برداری کف زمین به تعداد ۷۰ کامیون که هفته‌ها طول کشیده است.

رئیس آموزش و پرورش جواد آباد ادامه داد: ساخت اتاقک نگهبانی، گودبرداری محل دیوارها، بتون مگ، کف شناژ دیوارها و جابجایی سایت پلان با توجه به وجود چاه قنات در ضلع غربی زمین مدرسه از دیگر اقدامات این مدرسه خیرساز است.

مرادی در پایان تصریح کرد: برای کودکان این روستا تا تکمیل شدن مدرسه سرویس تهیه شده که هزینه رفت و آمد سرویس با آموز ش و پرورش می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی