Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:36:59 GMT

دمبابا؛ مهاجمی که قرمزها دنبالش می دوند

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۶۲۷۵

دمبابا؛ مهاجمی که قرمزها دنبالش می دوند

شباهت خارق‌العاده گل دمبابا ستاره باشاک‌شهیر به منچستریونایتد به گلی که او قبلاً در مقابل لیورپول به ثمر رسانده خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز چهارشنبه در چارچوب لیگ قهرمانان به استانبول سفر کرد تا به مصاف باشاک‌شهیر برود. پیروزی غیرمنتظره باشاک‌شهیر بر شاگردان سولسشر در حالی با نتیجه 2-1 اتفاق افتاد که گل اول این بازی توسط دمبابا به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گلی تماشایی که دمبابا برای به ثمر رسیدن آن بخش اعظم طول زمین را دوید تا توپ را وارد دروازه یونایتد کند. این گل تماشایی دمبابا علاقه‌مندان فوتبال را به یاد گلی انداخت که او شش سال پیش در یک بازی مهم و خاطره‌انگیز مقابل لیورپول به ثمر رسانده بود. گلی که دقیقاً به همین شکل به ثمر رسیده بود.

 

بعد از لیز خوردن معروف جرارد، لیورپولی ها به دنبال دمبابا می دوند

 

منچستریونایتدی‌ها در استانبول به دنبال دمبابا می دوند

 

 

این بازی دیدار معروف چلسی و لیورپول در سال 2014 بود. همان بازی‌ای که لغزش معروف استیون جرارد کاپیتان وقت لیورپول باعث شد دمبابا مهاجم آن زمان چلسی به سمت دروازه لیورپول حرکت کرده و دروازه مرسی سایدی‌ها را باز کند تا امید آنها به قهرمانی در آن فصل را ناامید کند. دمبابا در استانبول بعد از بازی کردن دروازه یونایتد همانطور خوشحالی کرد که آن روز کرده بود؛ با بوسیدن زمین چمن.

 

 

 

با انتشار یک ویدیوی که هر دو گل دمبابا را در کنار هم مقایسه می‌کند کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش زیادی به شباهت این دو گل داشتند.

 

البته گل دمبابا با پیراهن باشاک‌شهیر تا حد زیادی مدیون اشتباهات خنده دار مدافعین یونایتد بود. دمبابا در زمین خودی کاملاً رها شده بود و در زمان دویدن به سمت دروازه یونایتد با هیچ مزاحمتی روبرو نشد تا در نهایت توپ را از خط دروازه دین هندرسون عبور دهد.

 

کاریکاتور عمر مومنی در سایت گل: دفاع یونایتد در زمان فرار دمبابا!

 

 

 

 

واکنش باشگاه باشاک‌شهیر به تشابه این دو گل: حرکت‌های مشابه

 

 

خیلی جالب است که ماتیچ در هر دو صحنه اینطور دنبال دمبابا می دود هر چند در شرایط متفاوت (ماتیچ در سال 2014 بازیکن چلسی و هم تیمی دمبابا بود و در دیدار این هفته بازیکن یونایتد و در تیم مقابل او)

 

 

چلسی منچستر یونایتد دمبابا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی منچستر یونایتد دمبابا باشاک شهیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های فوتبال در قاره اروپا و در بسیاری از کشورهای دیگر در آستانه به پایان رسیدن است و تیم های مختلف در حالی رایزنی و گفت و گو با بازیکنان و مربیان مدنظر خود برای فصل آتی هستند و رسانه های مختلف جهان در تلاشند از جزئیات این نقل و انتقالات مطلع شوند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان که در رسانه های مختلف منتشر شده به شرح زیر است:

پایگاه خبری « Football Insider»: محمد صلاح ممکن است در فصل تابستان آنفیلد را ترک کند و لیورپول انتظار دارد برای جذب او از باشگاه های حاضر در لیگ برتر عربستان پیشنهاداتی تا ۱۵۰ میلیون پوند دریافت کند. اما در همین خصوص، پایگاه خبری «اتلتیک» گزارش داده است که باشگاه لیورپول به طور کامل اطمینان دارد محمد صلاح در تابستان امسال در تیم باقی بماند و برنامه‌ریزی‌های خود را بر این اساس انجام می‌دهد.

به نظر می رسد فقط یک پیشنهاد وسوسه انگیز از سوی باشگاه های عربستانی می تواند به حضور ۷ ساله صلاح در لیورپول پایان دهد.

پایگاه خبری « Express»: در صورتی که «آرنه اسلات» سرمربی کنونی تیم فاینورد هلند فصل آینده هدایت لیورپول را برعهده بگیرد «لوتشارل گیرترویدا» هافبک کنونی فاینورد را با خود به آنفیلد خواهد برد.

پایگاه خبری «Fichajes»: تاتنهام هاتسپر مایل است مبلغ ۴۰ میلیون یورو را برای «الساندرو بوونگیوورنو»، مدافع تورینو بپردازد.

پایگاه خبری تایمز: کریستال پالاس ممکن است در این تابستان ستاره خود «مارک گوئهی» را از دست بدهد. هم آرسنال و هم منچستریونایتد به جذب این مدافع علاقه دارند.

پایگاه خبری « Express»:منچستریونایتد جستجوی راه‌هایی را برای بازگرداندن «جیدون سانچو» به باشگاه آغاز کرده است و ممکن است برای این کار با «اریک تن هاگ» ، سرمربی خود خداحافظی کند. «تن هاخ» و «سانچو» اوایل به مشکلات زیادی برخورد کردند و سرمربی شیاطین سرخ تصمیم گرفت این بازیکن را از تیم کنار بگذارد.

کد خبر 6092342

دیگر خبرها

  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!