Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@14:01:26 GMT

انصاری‌فرد به تیم ملی فوتبال دعوت شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۶۸۲۸

مهاجم تیم فوتبال آاِک آتن به تیم ملی فوتبال ایران شده است.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ ۲۲ آبان قرار است در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگوین برود تا شاگردان دراگان اسکوچیچ خود را مهیای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی کنند.

بر همین اساس، پس از برگزاری بازی‌های باشگاهی این هفته، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باید فهرست جدید بازیکنان مدنظرش برای این اردو و بازی دوستانه با بوسنی اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، سایت یونانی «onsports» پیش از اینکه فهرست تیم ملی مشخص شود، مدعی شد که کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیم آاِک آتن، برای دیدار دوستانه با بوسنی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد بهترین لژیونر این هفته آسیا شد

انتهای پیام/

برچسب ها: کریم انصاری فرد تیم ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد