Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@13:52:34 GMT

اظهارات دریادار سیاری درباره توان رزمی ارتش

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۷۲۱۸

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، در بازدید از نمایشگاه «توانمندی ها و محصولات شرکت صنایع امنیت فضای تبادل اطلاعات صاایران در حوزه امنیت و سایبری» اظهار داشت: سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع به عنوان یکی از متغیرهای اصلی و اثرگذار ارتقای رزم همه نیروهای مسلح و بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه صاایران نقش موثری در ارتقا قدرت رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته است، افزود: اگر در نیروی دریایی وارد شویم از ابتدا تا انتهای یک ناو محصولات صاایران را مشاهده می‌کنیم.

سیاری خاطرنشان کرد: در سایر نیروها از جمله نیروی زمینی، پدافند هوایی و هوایی نیز، محصولات، اقدامات و پیشرفت‌های صاایران را می‌توان مشاهده کرد که اثر مستقیم در توان رزمی ارتش جمهوری اسلامی دارد و بنابراین هر میزان که دست‌اندرکاران صنعت دفاعی مقتدر و فعال و توانمند و نوآور باشند قطعاً توان رزمی ارتش نیز متغیرخواهد بود.

سیاری مقوله امنیت سایبری را یک موضوع حیاتی برای نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: در تعاملات پیش رو باید به جایگاهی برسیم که بتوانیم در عرصه و تهدیدات آینده جوابگویی نیازمندی کل نیروهای مسلح در مقابله با هرگونه تهدید را داشته باشیم.

وی نمایشگاه تجهیزات سایبری را بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: محصولات نمایش داده شده گرچه ازنظر جسمی خیلی کوچک ولی از نظر فکری و نرم‌افزاری خیلی عظیم هستند و نشان می‌دهد که دست‌اندرکاران شرکت صاایران تهدیدات آینده را خوب شناختند و متناسب با تهدیدات آینده با برنامه ریزی دقیق به  تجهیزات و امکانات و نرم‌افزارهایی دسترسی پیدا کردند که بتواند توان رزمی نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران را تضمین و تأمین کند.

 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توان رزمی دریادار سیاری ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح توان رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: همدلی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و این وحدت باعث یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه شرارت دشمن در منطقه مانند ید واحده عمل می‌کنند و همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح‌ مثال‌زدنی است و موجب یای دشمن و پایداری صلح در منطقه شده است.

وی افزود: کارکنان ارتش با تلاش بدون وقفه در شرایط بحرانی و زمان وقوع حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادث غیر مترقبه، عشق خودشان را به وطن و هم‌وطنان‌شان به منثه ظهور می‌گذارند و کارنامه ارتش به ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی در حفظ و صیانت از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و مثال زدنی است .

آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟‌16 سورتی پرواز بالگردهای ارتش به روستاهای سیل‌زده بلوچستان

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حدود و ثغور کشور، وظیفه ذاتی و اصلی ارتش است، با این حال کارکنان ارتش در کنار ماموریت ذاتی خودشان، در همه عرصه‌هایی که به وجودشان نیاز بوده، با جدیت تمام حاضر شده‌اند و  طرح‌های مردم‌یاری ارتش، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه‌های جهادی، اهداء بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تنها بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است