Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آرتی، نیایش جنجالی یک کشیش آمریکایی که مشاور مذهبی رئیس جمهور فعلی آمریکاست، به سوژه رسانه‌ها در گرماگرم شمارش آرا انتخابات ۲۰۲۰ بدل شده است.

پوئولا وایت در نیایش جنجالی با «اتحادیه شیاطین» نامیدن رقبای دموکرات دونالد ترامپ گفت آن‌ها برای دزدیدن پیروزی ما تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور مذهبی ترامپ در بخشی از این نیایش می‌گوید: صدای پیروزی را شنیدم، پرودگار به من گفت پیروزی محقق شده است. صدای پیروزی را در آسمان‌ها شنیدم.

مشاور مذهبی کاخ سفید در ادامه این نیایش جنجالی گفت فرشتگان برای کمک به پیروزی ترامپ از آفریقا به اینجا آمده اند.

وایت معتقد است که یک راهبرد جهنمی علیه خواست مردم آمریکا، انتخابات و کلیسا در جریان است.

در حالی که روند شمارش آرا همچنان ادامه دارد، جو بایدن، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ به پیروزی نهایی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا نزدیک‌تر شده و تنها به ۶ رأی الکترال برای رسیدن به کاخ سفید نیاز دارد. این درحالی است که هواداران ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات تجمعات اعتراضی را در خیابان‌ها و در برابر مراکز شمارش آرا برگزار کرده اند.

این انتخاب علاوه بر اینکه، رئیس جمهور آمریکا را برای چهار سال آتی مشخص می‌کند، تکلیف ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان و ۳۵ کرسی سنا را هم معلوم خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات 2020 مشاور مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود