Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در صورت پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ در ژانویه، دیگر توئیت های وی تحت پوشش سیاست های ویژه توییتر برای مقامات منتخب نخواهد بود.

اگر دونالد ترامپ در ژانویه دفتر ریاست جمهوری خود را ترک کند، به یک کاربر معمولی توییتر تبدیل می‌شود.

در طی چهار سال گذشته با حساب رئیس جمهور توییتر رفتار دیگری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر وی یکی از سیاست های توییتر را نقض کند، شبکه اجتماعی توئیت وی را مانند اکثر کاربران حذف نمی کند. در عوض، یک هشدار به پست ضمیمه کرده و ارتقا الگوریتمی آن را محدود می‌کند اما آن را حذف نخواهد کرد.

این شرکت در دستورالعمل های قوانین و سیاست های خود می گوید که این کار را برای مقامات منتخب و دولت انجام می دهد زیرا ممکن است به نفع عموم مردم باشد که به آنها اجازه دهد توییت هایی را که در غیر این صورت حذف می شوند مشاهده کنند.

سخنگوی توییتر در بیانیه‌ای گفت: ما می خواهیم شفاف باشیم که حساب رهبران جهان بالاتر از سیاست های ما نیست. توئیت هایی که منجر به تاثیر بر هر کاربری می شوند شامل آن دسته از تبلیغات هستند که تبلیغ تروریسم، تهدیدهای صریح و مستقیم خشونت، افشای اطلاعات خصوصی و ارسال عکس‌های خصوصی بدون رضایت شخص تولید یا توزیع می‌شود.

اگر ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری در مقابل جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق شکست بخورد، از ۲۰ ژانویه فعالیتش به عنوان یک مقام دولتی متوقف می شود. در نتیجه، حساب توییتر او که عمدتا از حساب شخصی «realDonaldTrump@» توییت می‌کند و بیش از ۸۸ میلیون دنبال کننده دارد، دیگر در رده حساب‌های ویژه مقامات با آن برخورد نمی‌شود.

سخنگوی توییتر تأیید کرد که سیاستهایش برای رهبران جهان پس از ترک مقام منصوب، اعمال نمی‌شود. به عنوان مثال، «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق که در سال ۲۰۱۷ دفتر ریاست جمهوری را ترک کرد، هنوز هم به طور مرتب از حساب «BarackObama» خود برای ۱۲۵ میلیون فالوور(دنبال کننده) خود توییت می کند، و مانند هر کاربر توییتر دیگری از با وی رفتار می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ هنوز تصمیم گیری و نهایی نشده زیرا آرا همچنان در چندین ایالت شمارش می شود.

توییتر طی هشت روز اخیر در توییت‌های مربوط به انتخابات ترامپ برچسب های هشدار دهنده الصاق کرده است.

این برچسب به کاربران می‌گوید که این توئیت که همچنان می‌توانند برای مشاهده روی آن کلیک کنند ممکن است در مورد انتخابات یا دیگر رویه‌های مدنی گمراه کننده باشد.

بلومبرگ پیشتر از تغییر رفتار توییتر با ترامپ در صورت شکست در انتخابات خبر داده بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ تروریسم توییتر ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر سه شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه وزارت راه و شهرسازی با حضور دکتر غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع راه و شهرسازی از تخصیص ۸۹ درصدی اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه این وزارتخانه خبر داد.

هژبری در ابتدای جلسه اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری را به عنوان اولویت اساسی در برنامه‌ها برشمرد و بر تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های راهسازی استان ایلام تاکید کرد.

وی افزود: رفع نقاط حادثه خیز و چهار خطه کردن راه‌های استان یکی از اقدامات ضروری است که بایستی در اولویت تأمین و تخصیص اعتبارات باشد.

هژبری گفت: وزارت راه و شهرسازی در سفر اول ریاست جمهوری ۲۲ مصوبه را بر عهده داشته که ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده و ۳۲ درصد مصوبات به اتمام رسیده است.

وی افزود: کل اعتبارات مصوبات سفر وزارت راه و شهرسازی ۱,۸۳۰ میلیارد تومان بوده که ۱,۶۳۰ میلیارد تومان معادل ۸۹ درصد تخصیص یافته است.

معاون عمرانی استاندار ایلام از عدم تحقق یک مصوبه مربوط به بهسازی مناطق حاشیه نشین شهر ایلام خبر داد که دکتر غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ضمن تذکر نسبت به عدم پیگیری این مصوبه، بر تأمین منابع و اقدام موثر برای اجرای آن تأکید کرد.

در این جلسه مقرر شد که کلیه پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهور به استان ایلام مطابق برنامه زمان‌بندی تکمیل و پروژه‌هایی از قبیل تونل کبیرکوه، چهارخطه مهران دهلران اندیمشک، واریانت میشخاص، کنارگذر غربی ایوان و راه دسترسی بیمارستان رازی ایلام تا مردادماه جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 6093631

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید