Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@13:47:49 GMT

اخلاق در جوامع غربی جایگاهی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۷۹۸۱

اخلاق در جوامع غربی جایگاهی ندارد

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: اتهام زنی و اهانت های متعدد نامزدهای ریاست جمهوری در میتینگ ها و مناظرات انتخاباتی نشان داد که اخلاق در جوامع غربی هیچ جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم،حجت الاسلام«محمدجواد باقری ارومی» در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان آیاتی از قرآن کریم دل بستن به دشمنان و غافل شدن از نصرت و حمایت الهی را نشانه ضعف ایمان دانست و گفت: کسانی که دل در گروی دشمنان داده اند بدانند که پایانی جز شکست و نابودی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب نماز جمعه اسالم با اشاره به برگزاری انتخابات آمریکا و حاشیه های پیش آمده آن تفزود: ماهیت واقعی لیبرال دموکراسی در انتخابات اخیر آمریکا آشکار شد.

 

وی تصریح کرد: نادیده گرفتن آرای مردمی و ملاک قرار دادن آرای الکترال کالج که می تواند متفاوت با آرای اکثریت مردم باشد بر خلاف شعارهای پر تمتراق لیبرال دموکراسی است.

 

حجت الاسلام باقری ارومی خاطرنشان کرد: اتهام زنی و اهانت های متعدد نامزدهای ریاست جمهوری در میتینگ ها و مناظرات انتخاباتی نشان داد که اخلاق در جوامع غربی هیچ جایگاهی ندارد.

 

امام جمعه اسالم با بیان اینکه ادعای تقلب در انتخابات کلید واژه آشنایی است که اکنون دامن خود آمریکا را گرفته است، تصریح کرد: کسانی که سال ها با توطئه تقلب در انتخابات و ایجاد آشوب، سعی در ایجاد انقلاب های رنگی و مخملی و کودتا در کشورهای مختلف داشتند اکنون گرفتار آن شده اند و آشوب و اغتشاش سراسر آمریکا را فرا گرفته است.

 

وی ادامه داد: همانطور که بارها گفته ایم و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) در فرمایشات خود در روز ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) بیان فرمودند:  نتیجه انتخابات آمریکا هر چه که باشد برای ما فرقی ندارد چرا که آمریکا رو به سوی انحطاط و نابودی دارد و آمدن و رفتن هر کدام از نامزدها فقط سرعت حرکت به سمت نابودی را تغییر می دهد.

 

حجت الاسلام باقری ارومی با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص گرانی های غیرقابل توجیه اخیر، اظهارکرد: یقینا تامین نیاز داخلی و کنترل قیمت ها راه حلش در داخل کشور است.

 

خطیب نماز جمعه اسالم ورود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موضوع کنترل بازار و قیمت ها را یک اتفاق مبارک دانست و افزود: سپاه بارها ثابت کرده است که با ورود به مشکلات به خوبی از پس آنها بر آمده است و یقینا می تواند بازار را به خوبی کنترل کند.

 

حجت الاسلام باقری ارومی ضمن گرامیداشت ۲۱ آبان ماه سالروز شهادت شهید حسن طهرانی مقدم «پدر موشکی ایران» و رونمایی از سامانه جدید رگبار موشکی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،خاطرنشان کرد: این اقدام پس از پایان دوره تحریم های تسلیحاتی و یک روز بعد از یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یک هشدار جدی برای دشمنان ایران اسلامی ما داشت و سامانه موشکی ما از حالت ضامن به حالت رگبار در آمده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل گرانی جوامع غربی اسالم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خطبه نماز جمعه اخلاق حجت الاسلام باقری ارومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دانشجویان آمریکایی و اروپایی با برپایی جنبش‌های دانشجویی، جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند که این جنبش‌ها با سرکوب شدید دولت‌های غربی مواجه شده است.

این جوانان هم که پرورش یافته همان فرهنگ غربی هستند در مقابل این اعمال جنایتکارانه و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان دادند ، اما دولت امریکا و صهیونیست‌ها تحمل این اعتراض‌ها را ندارند.

دیگر خبرها

  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد /او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد /وقتی در کیهان بود فضاحت به وجود آورد /او جایگاهی در محافل اصلاح طلب ندارد
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا