Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:41:22 GMT

مردم سیریک تشنه اند/برخی روستاها تا ۲۰ روز آب ندارند

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۷۹۸۵

مردم سیریک تشنه اند/برخی روستاها تا ۲۰ روز آب ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن سالاری ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه سیریک بیان داشت: شهید طهرانی مقدم دانشمندی پرهیزکار و پدر موشکی ایران و شهیدی ناشناخته می باشد که با اتکاء به توان داخلی به صورت خودجوش اقدام به ساخت و ارتقاء صنعت موشکی ایران ;vد و امروز شهید طهرانی مقدم برای همه سیاسیون و دانشمندان ما خط مشی و یک مکتب فکری و اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: شهید طهرانی مقدم اثبات کرد برای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی باید نگاه ما به درون و سرمایه های درونی باشد.

امام جمعه شهرستان سیریک یادآور شد: علت عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی عدم وحدت حداکثری در دنیای اسلام است.

خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک افزود: مواضع اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد جنگ قره باغ صریح، روشن، قاطع و هوشمندانه و جامع است و در یک کلام موضع‌گیری رهبر انقلاب دارای عزت حکمت و مصلحت هم از نگاه شرعی و هم از نگاه انسانی است.

امام جمعه شهرستان سیریک تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود حاکمیت هر دو کشور را به رسمیت شناخته و هم تجاوز و اشغالگری را محکوم کرده اند و هم بر حفظ جان ها تاکید کردند.

خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک گفت: دولت فرانسه دولت وحشیگری است که ذات خود را نشان داد، تشان داد پیامبر ما زنده و پویا است همانطور که در زمان خود پیامبر نور پیامبر اکرم را نتوانستند خاموش کنند الان هم نمی توانند.

حجت الاسلام سالاری افزود: انتخابات مسموم آمریکا در سیاست ما هیچ تغییری ایجاد نمی کند، سیاست های آمریکا مشخص است ولی برای ما فرق نداره چه بادین بیاید چه ترامپ سیاست ما همان مرگ بر آمریکا است.

وی در ادامه از وضعیت آب شرب مردم در شهرها و روستاهای شهرستان سیریک گلایه کرد و گفت: بیابان سیریک الان کربلا است مردم روستاهای سیریک تشنه آب اند و بعد از ۲۰ روز آب باز می شود، مردم چطور در ۱۰ دقیقه آب بگیرند، بالا ترین منکر این است، نگاه تفکیکی قابل قبول نیست که روستاهایی ۱۰ دقیقه آب داشته باشد روستاهایی دو روز آبگیری کنند مسئولان استانی باید هر چه زودتر مشکلات آب شرب مردم شهرستان سیریک برطرف کنند.

امام جمعه شهرستان سیریک در پایان از رفع مشکل ته لنجی لنجداران شهرستان بواسطه همکاری و همراهی نماینده مردم، استاندار، فرماندار شهرستان و گمرگ تشکر و قدر دانی کرد.

کد خبر 5064854

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه سیریک تامین آب شرب واردات ته لنجی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه محدودیت های کرونایی گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام اردبیل جمعه شهرستان سیریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است