Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌ دانشجویی گیلان گفت: امروز تمامی مشکلات و قفل‌های بسته در حوزه‌های مختلف با حضور جوانان باز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سیدمحمد جواد احمدپور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به جنایات طاغوت علیه مسلمانان اظهار داشت: آمریکای جنایتکار حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ ارزشی برای ملت ایران قائل نبود و دست به غارت ثروت این کشور می‌زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌ دانشجویی گیلان با بیان اینکه امام(ره) مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار زد و با نور انقلاب باعث استقلال ایران اسلامی شد ابراز داشت: سردار شهید سلیمانی امروز نماد استکبارستیزی و حمایت از مظلوم است؛ کسی‌که هیمنه آمریکای ظالم را در منطقه شکست.

احمدپور خاطرنشان کرد: آمریکا حتی به کودکان، مردان و زنان بی‌پناهی که سال 67 در هواپیمای مسافربری حضور داشتند رحم نکرد و به کسی‌که فرمان شلیک به هواپیما را صادر کرده بود مدال افتخار داد و همواره با حملات و کودتاها و توطئه‌های خود علیه ملت ایران اقدام کرد.

پنجمین سالگرد شهادت مدافع گیلانی حرم «سید اسماعیل سیرت‌نیا» در رشت برگزار شدعزم پلیس گیلان برای مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی؛ جاعل 11 فقره تسهیلات بانکی در رشت دستگیر شدفرمانده سپاه قدس گیلان: عمده مشکلات ما در کشور ناشی از ضعف مدیریت است

وی خطاب به مسئولانی که هنوز چشم امید به غرب دارند گفت: مسئولانی که هنوز چشم امید به ایادی غرب و ایادی شیطان دارند مگر این همه ظلم و جور آمریکا برای آنان کافی نیست تا دشمنی آمریکا علیه این ملت و مسلمانان ثابت شود؟ 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌ دانشجویی گیلان افزود: به مسئولانی که چشم امید به غرب دارند گوشزد می‌کنیم که به آغوش انقلاب و مردم بازگردید و بدانید که راه عزت، راه حاج قاسم سلیمانی‌هاست و بدانید آنجا که مقابل استکبار ایستادیم سربلند شدیم و هرجا که مقابل استکبار سر خم کردیم ذلیل شدیم.

احمدپور با بیان‌ اینکه اتفافات آمریکا در قالب انتخابات هیج ارزشی برای ملت ایران ندارد ابراز داشت: حل مشکلات‌مان در اولویت است و بنابر فریشات رهبر معظم انقلاب، راه‌حل تمامی مشکلات در داخل کشور وجود دارد اگرچه برخی مشکلات منشأ خارجی دارد.

وی با تأکید بر اینکه تمامی مشکلات و قفل‌های بسته شده در حوزه‌های مختلف با انرژی جوانان و حضور جوانان حل خواهد شد عنوان کرد: از مسئولان استان گیلان نیز انتظار داریم که از ظرفیت جوانان، جامعه نخبگان، اساتید و ظرفیت دانشجویی که با بررسی و نگاه تخصصی به مشکلات می‌توانند راهکارهای متعددی برای برون‌رفت از مشکلات مطرح کنند استفاده شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌ دانشجویی گیلان با بیان اینکه مردم ایران هرگاه که در مقابل مستکبران قرار گرفته‌و ایستادگی کردند، عزیز شدند افزود: "سرخم کردن مقابل استکبار" در منش ملت ایران جای ندارد و دشمنان ما هم "دشمنان خدا" بوده و دشمنان خدا محکوم به نابودی هستند.

احمدپور با اشاره به اینکه هرگاه اراده خداوند بر عزیز کردن ملتی باشد هیچ اراده‌ای نمی‌تواند جلوی اراده و قدرت پروردگار بایستد افزود: خداوندی که در برهه‌های مختلف تاریخ، هرجا که مظلومی صدایش زد دست مظلوم را گرفت و هرگاه ملتی بخواهد قدرت طاغوت را به زمین بزند و خداوند نیز اراده کند هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابل اراده خداوند بایستد.

انتهای پیام/612/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان تمامی مشکلات ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی فردای بایرن و رئال مادرید، ‏بزرگترین بازی فصل برای باواریایی‌ها، مقابل لیست یازده نفره بایرن ‏علامت سوال‌های زیادی قرار دارد. ابهام‌هایی که تمرین امروز بایرن بر ‏آنها افزود. ‏

روزنامه بیلد می‌گوید در آستانه بازی بزرگ با رئال حضور یا عدم حضور ‏پنج ستاره بایرن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. وقتی امروز بعد از ظهر ‏توماس توخل وارد سالن نشست خبری این بازی شد حتی او هم ‏نتوانست اطلاعات دقیق و صریحی درباره وضعیت مصدومان تیمش ‏بدهد. ‏

روزنامه بیلد می‌گوید در حال حاضر مصدومیت ماتیس دی‌لیخت، ‏کنراد لایمر و دایو اوپامکانو قطعی است ولی حضور لایمر در تمرین ‏امروز باعث شده امیدواری‌هایی نسبت به رسیدن او به بازی رئال ‏ایجاد شود. بیلد می‌گوید اوپامکانو هم در تمرین امروز حضور داشت ‏و تنها کسی که غیبتش در تمرین نشان داد قطعا مقابل رئال حضور ‏نخواهد داشت دلیخت است.‏

دلیخت قطعا به بازی با رئال نمی‌رسد ولی حضور لایمر و اوپامکانو ‏هم در ابهام است. اوپامکانو در تمرین گروهی شرکت نداشت بلکه به ‏صورت انفرادی با مربی بدنسازی تیم، هولگر بوریش تمرین کرد. ‏

اگر اوپامکانو نتواند مقابل رئال بازی کند گزینه جایگزین برای توماس ‏توخل، مدافع کره‌ای کیم مین جائه است که باید در کنار اریک دایر ‏قلب خط دفاعی رئال را مقابل مهاجمان زهردار رئال تشکیل بدهد. ‏

دیگر خبرها

  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • امروز کسی قدرت پاسخ به ایران را ندارد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد