Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به پیشرفت ۵۶ درصدی فاز نخست بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به ساخت این بیمارستان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

سعید کشمیری در جریان بررسی استاندار بوشهر و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از روند ساخت بیمارستان 17 شهریور برازجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان با  اشاره به آتش سوزی بیمارستان 17 شهریور برازجان در سال 1395  و ساخت بیمارستان جدید اظهار داشت: برای ساخت بیمارستان جایگزین 17 شهریور برازجان پس از طراحی‌های لازم عملیات ساخت آن در شش طبقه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ساخت بیمارستان یاد شده با ظرفیت 220 تخت بستری تصریح کرد: در فاز نخست بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان 160 تخت طراحی شده است که اکنون 56 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی، از تخصیص اعتبارات از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از این محل 40 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که تا پایان امسال جذب می‌شود.

کشمیری، با اشاره به روند ساخت این پروژه مهم درمانی خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود فاز نخست بیمارستان جایگزین 17 شهریور برازجان با 160 تخت تا 2 سال آینده تکمیل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به روند ساخت درمانگاه تخصصی شهدای مدافع سلامت برازجان گفت: این درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر کشور در بوشهر : اعتبارات بیمارستان 17 شهریور برازجان تامین می‌شود 40 میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان 17 شهریور برازجان تخصیص یافت بیمارستان جدید جایگزین بیمارستان 17 شهریور برازجان می‌شود

وی با بیان اینکه بالای 50 مطب تخصصی و فوق تخصصی در این درمانگاه پیش بینی شده است افزود: این درمانگاه با زیربنای 2 هزار و 200 مترمربع در مرحله تکمیل است که با نوید تخصیص  اعتبار از سوی استاندار بوشهر پیش بینی می‌شود دهه فجر امسال افتتاح شود.

کشمیری اعتبار تخصیصی برای تکمیل درمانگاه تخصصی شهدای مدافع سلامت برازجان را 25 میلیارد ریال دانست و بیان کرد: با راه‌اندازی این درمانگاه، خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به متقاضیان عرضه و تحول خیلی خوبی در عرصه سلامت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان 17 شهریور برازجان ساخت بیمارستان تخصیص یافت روند ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان با حضور ۱۵۴ نفر از حافظان قرآن کریم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، جواد احمدی‌منفرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن اظهار داشت: این آزمون همزمان با سراسر کشور جمعه 14 اردیبهشت در 2 حوزه امتحانی بوشهر و کنگان برگزار می‌شود.

وی، مدرک تحصیلی پذیرفته شدگان این آزمون را از دیپلم تا دکتری دانست و بیان کرد: این آزمون به‌عنوان رسمی و مستندترین آزمون در زمینه حفظ قرآن کریم با هدف اعطای مدرک تخصصی درجه 1 تا 5 که معادل دیپلم تا دکتری است در سطح کشور همزمان صبح ساعت 8 تا 11 برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این آزمون در استان بوشهر با حضور 154 نفر از حافظان قرآن کریم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد 102 نفر مرد و 52 نفر زن هستند که کوچکترین فرد شرکت کننده، فرد 9 ساله از شهرستان دشتستان و بزرگترین نیز خانم حافظ کل قرآن از شهرستان بوشهر است.

احمدی‌منفرد با بیان اینکه از  افراد شرکت کننده در این آزمون سراسری، 17 نفر اهل سنت نیز حضور دارند تصریح کرد: 12 از تعداد کل شرکت کنندگان، دارای مدرک فوق‌لیسانس و بالاتر و برخی شرکت‌کنندگان نیز با حضور چندین نفر از اعضای خانواده در این آزمون شرکت می‌کنند. کسانی که در مرحله اول این آزمون حائز کسب رتبه لازم شوند، در مرحله دوم که طی خردادماه برگزار خواهد شد در آزمون شفاهی نیز شرکت و اگر نمره لازم را کسب کنند، مدرک درجه یک تا سه معادل دیپلم تا لیسانس به آنها اعطا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: برخی افراد که امتیاز لازم معادل فوق لیسانس و بالاتر کسب کنند در مرحله سوم و چهارم هم باید شرکت کنند. این آزمون در شهر بوشهر در محل مجتمع اقامتی دریا واقع در خیابان ساحلی جنب اداره گذرنامه و در شهر کنگان نیز در محل حوزه علمیه خواهران کنگان برگزار خواهند شد که از شرکت‌کنندگان تقاضا می‌شود رأس ساعت 7:30 دقیقه صبح روز جمعه در محل‌های برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر