Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه امروز زاهدان، یکی از راه‌های تحصیل تقوا و حفظ آحاد جامعه از بلایا و مشکلات را دعا، توبه و طلب آمرزش گناهان از خداوند متعال معرفی کرد و  با اشاره به گرفتاری‌های متعدد در جامعه از جمله تحریم‌های ظالمانه، مشکلات اقتصادی و معیشتی و ویروس کرونا ضمن تاکید بر انجام اقدامات لازم برای مقابله با این مسائل، گفت: اما آن چه مهم است این که دست به دعا برداریم و به درگاه خداوند تضرع کنیم و با توبه از گناهان فردی و جمعی، توبه و مناجات در خلوت و هم‌چنین در مراسم‌های جمعی از جمله دعای کمیل، توسل و ندبه برای حل مشکلات دعا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اشاره به دو جابه‌جایی در هفته گذشته در استان در نیروی انتظامی و سپاه سلمان و هم‌چنین سالگرد شهادت شهید تهرانی‌مقدم و شهدایی که مایه اقتدار، افتخار و عزت میهن شدند و ضمن تشکر از همه تلاش‌گران نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی خصوصا سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی، تصریح کرد: این عزیزان با حفظ امنیت، حجت را بر همه مردم و مسئولان تمام و زمینه هر گونه فعالیت علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی را فراهم کردند و حالا نوبت مسئولان است که می‌بایست با مدیریت قوی‌تر و تلاش و برنامه ریزی بیشتر با کمک اقشار مختلف مردم، برای رشد علمی و اقتصادی استان تلاش کنند.

وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات، در خود استان قابل حل است و یا با پیگیری مسئولان استان می‌توان آنها را رفع کرد و ربطی به تحریم یا انتخابات آمریکا ندارد.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: هر کس در انتخابات آمریکا، رئیس جمهور شود از جبهه دشمن و به دنبال دشمنی است و نباید نگاه‌مان به آنها باشد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به رشد چشمگیر فرزندان ایران اسلامی در ساخت موشک، پهپاد و هواپیماهای نظامی در پرتو هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا عنوان داشت: با هدایت‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و عمل به اقتصاد مقاومتی، اشتغال، تولید داخلی و رسیدگی به جوانان امکان رشد عرصه اقتصادی نیز وجد دارد و خلأها در نتیجه کم‌کاری و کم‌توجهی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اشاره به افتتاح طرح انتقال آب دریای عمان به فلات مرکزی و کرمان و یزد ضمن این که این اقدام را نویدبخش دانست اما نسبت به اجرا نشدن این طرح‌ها برای خود استان سیستان‌وبلوچستان گلایه کرد و عنوان داشت: چرا این طرح‌ها برای این استان که از لحاظ آب دچار مشکل است، تصویب نمی شود یا اگر تصویب شده چرا اجرا نمی شود و این کم‌کاری مربوط به مسئولان سابق استان است و می‌بایست نسبت به این موضوع توجه می‌داشتند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، ضمن ارج نهادن به پیگیری‌های مسئولان و نمایندگان استان و توجه مسئولان قوه مجریه و مقننه به استان در نتیجه تاکیدات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی در استان در آستانه اجرا است ولی این پروژه‌ها باید بیشتر، بهتر و سریع‌تر انجام شوند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت نماینده ولی فقیه سیستان تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند

عبدالرسول پورعباس در خصوص میزان سلامت و امنیت برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ اظهار کرد: این آزمون علی‌رغم پیچیدگی‌هایی که داشت و فشاری که از جانب فضای تبلیغاتی شبکه‌های متقلب به سازمان سنجش وارد می‌شد، خوشبختانه در نهایت سلامت برگزار شد و ما یکی از بی‌نظیرترین و سالم‌ترین آزمون‌های خود را برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند

وی در ادامه از تقلب ۲۵ داوطلب نوبت اول ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: تمامی این ۲۵ افراد متقلب بازداشت و به پلیس امنیت کشور تحویل داده شدند و در مراحل انجام بازجویی هستند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: در برگزاری نوبت اول کنکور امسال تمامی دستگاه‌های امنیتی کشور با تمام قوا برای تامین امنیت آزمون پای کار آمدند و توانستیم امنیت، آرامش و سلامت آزمون را تامین کنیم.

پورعباس خاطرنشان کرد: ۲۵ نفر از افرادی که به عنوان داوطلب متقلب در جلسه آزمون بازداشت شدند از مناطق مختلف کشور اعم از تهران، غرب، شرق کشور بودند و این افراد در همان دقایق اول آزمون شناسایی و دستگیر شدند.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: نحوه تنظیم سوالات آزمون و شخصی سازی دفترچه‌های داوطلبان از دیگر عواملی بود که توانستیم کنکور بی‌نظیری را در امسال برگزار کنیم و خوشبختانه امسال نسبت به سوالات رضایت داشتند و سوالات امسال از تعادل خوبی برخوردار بود.

پورعباس در پایان با تاکید بر اینکه حدوداً ۱۲ درصد داوطلبان نوبت اول کنکور غایب بودند، گفت: معمولاً تعداد غایبین آزمون در گروه‌های مختلف حدود ۱۲ درصد تخمین زده می‌شود؛ اما اگر بخواهیم میانگین را در نظر بگیریم در آزمون نوبت اول نیز همان ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229058 برچسب‌ها کنکور

دیگر خبرها

  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ سالم ترین کنکور را برگزار کردیم
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است