Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در سخنان خود در آیین «پیام جمعه»، اظهار داست: مستکبرین و کج‌اندیشان برای تامین منافع خود درگیری‌های فکری را بین مردم رواج می‌دهند و با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) قصد اسلام ستیزی و اسلام هراسی دارند.
 
خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به دین کامل و تمام شده اسلام برای همه‌ ادیان خاطرنشان کرد: مسلمانان در این شرایط باید بیدار باشند و منطقی برخورد کنند تا دین اسلام که با ولایت امام علی(ع) به کمال رسیده با پیروی از اسلام ناب محمدی و قرآن کریم آماده برای برافراشتن پرچم عدل مهدوی در سراسر عالم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نکونام با اشاره به اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات کشور تکیه بر درون‌گرایی است، افزود: برخی از مردم و نخبگان و گروه‌های دانش بنیان و گروه‌های جهادی به این امر اهتمام ویژه داشتند و آثار درون گرایی و جهاد علمی مشهود است.
 
 وی در ادامه اظهار داشت: دسته‌ی دیگر کلیددارانی هستند که راه میانه را انتخاب کردند و با برقراری ارتباط با بیگانگان و دادن امتیازات بسیار به ‌آن‌ها نه تنها نتوانستند دستاوردی برای کشور داشته باشند بلکه عقب‌ماندگی بسیاری را بر کشور تحمیل کردند.
 
نکونام به هر دو گروه یادآوری کرد که این اقدامات همیشه در پس پرده نخواهد ماند و به زودی قضاوت می‌شوند و در ادامه گفت: افرادی که در زمینه درون‌گرایی فعالیت می‌کنند و با این کار باعث پیشبرد کشور می‌شوند باعث شده‌اند این خلاقیت‌ها و تولیدات به خارج از کشور صادر شوند و اعجاب بیرونی به همراه داشته باشند پس با وجود ناهماهنگی‌ها سست نشوند و با اقتدار ادامه دهند.
 
وی از افرادی که امور کشور را شرطی کردند و دل به سیاست‌های خارج از کشور بسته‌اند خواست از راهی که می‌روند بازگردند و همچنین هشدار داد: با دل کندن از بیگانگان این زمان باقی مانده از دولت را به فرصت تبدیل کرده و با توبه از مواضع ضد دین خود برای تقویت پایه‌ها تلاش کنند.
 
نکونام در ادامه گفت: اینکه عده‌ای منتظر انتخابات امریکا هستند و ثبات درون را تضعیف کردند خیانت به انقلاب است و برای ملت ما تاسف بار است که امور کشور را به قدرت‌های پوشالی گره بزنیم و نامش را صلح حسنی بگذاریم که قیاسی باطل است و کفری بیش نیست باید با استقلال تمام بتوانیم اهداف کشور را پیش ببریم.
 
وی خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی که اینجانب می‌کنم براساس مصلحت و وظیفه است و به مواضع سیاسی افراد ربطی ندارد چرا که با ورود هیئت اعزامی وزیر کار به استان با اصل کار بسیار موافق بودم و رصد استان‌ها به صورت میدانی بسیار مفید است اما باید کارآیی افزایش پیدا کند.
 
وی در آخر افزود: مطالبات من از مسؤولین استانی برای فعال‌تر شدن و پیشرفت این استان بود و نباید افراد و رسانه‌ها با بازی‌گری‌ها و مواضع منفعت‌طلبانه استان را قربانی کنند و بر مشکلات استان بیفزایند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: درون گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج

شهردار سنندج از کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست مدیران و معاونان شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج که به مناسبت روز ملی شوراها برگزار شد، اظهار کرد: حوزه کاری در شهرداری‌ها به‌دلیل محدودیت‌های مالی و همچنین گستره انتظارات مردم بسیار سخت است.

وی افزود: اقدامات و برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری را بر ۳ مبنای امور کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت تعریف کرده‌ایم که امیدواریم با اجرای آن‌ها زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان را فراهم سازیم. شهردار سنندج خاطرنشان کرد: برخی اقدامات شهرداری در راستای ایجاد زیرساخت‌ها مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای هوشمندسازی شهر، هدایت آب‌های سطحی، احداث سوله برای ساماندهی بازیافت و سگ‌های بلاصاحب انجام شده است که شاید برای مردم مشهود نباشد، اما این‌ها اقدامات زیرساختی هستند که در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود. رشیدی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به‌صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، ادامه داد: همگام‌سازی و به‌روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزو اولویت ما بود که آغاز شد و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جلو رفته که قطعاً تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی و کاهش فساد اداری خواهد بود. وی گفت: با تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و همراهی شوراها شاخص‌های خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله آسفالت، سرانه فضای سبز، شهرداری هوشمند، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و غیره ارتقا پیدا کرده و می‌توانیم با سند کاملاً ارائه کنیم. شهردار سنندج تصریح کرد: ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در سال ۱۴۰۱ در سطح قابل قبول اجرا کردیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از پانزدهم اردیبهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد. رشیدی افزود: در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلاً در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته و امیدواریم شاهد اجرای قابل قبول این طرح در سنندج باشیم. وی با اعلام اینکه در راستای افزایش سرانه فضای سبز طی سال گذشته کارهای خوبی انجام گرفت که امسال نیز استمرار خواهد داشت، گفت: اجرای پارک‌های بزرگ مقیاس و پارک‌های درون محلی در سال گذشته انجام شد و پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی دیگر برای امسال برنامه‌ریزی شده است. شهردار سنندج اضافه کرد: کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر و چندین پروژه عمرانی را در سال جاری انجام خواهیم داد. کد خبر 748851

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • بریکس برای تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد