Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ایرانی برنتفورد گفت: حتی برای بدترین دشمن خود آرزوی چنین اتفاقاتی را ندارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فصل عجیب و غریب سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد انگلیس سبب شده تا سایت آفتون‌بلادت سوئد در گزارشی به وضعیت این ستاره دورگه بپردازد و با او گفتگو کند.

در گزارش سایت سوئدی می‌خوانیم: سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران یکی از پر چالش ترین سال‌های دوران فوتبالی خود را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او بعد از انتقال به تیم آمیان فرانسه و در پی شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا، از سوی فیفا ۴ ماه محروم و به مبلغ ۴ میلیون یورو جریمه شد. قدوس در تیم آمیان علاوه بر محرومیت، مصدومیت‌هایی هم داشت و در مجموع سال موفقی در لیگ فرانسه پشت سر نگذاشت. در نهایت این بازیکن ایرانی تصمیم گرفت بعد از سقوط آمیان به لیگ دو فرانسه، به تیم برنتفورد انگلیس برود.   قدوس در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره تجربیات سختی که در یک سال گذشته آن‌را پشت سر گذاشته، گفت: البته که این اتفاقات و خاطرات هنوز با من است و حتی خوابیدن در شب را برایم کمی سخت می‌کند. فقط می‌توانی با این خاطرات زندگی کنی.   قدوس بعد از محرومیت و جریمه از سوی فیفا، به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد و حتی در جلسه‌ای آنلاین هم حضور داشت اما هنوز رای نهایی صادر نشده است. وی در این خصوص گفت: به دلیل کرونا، آنها تصمیم گیری درباره پرونده مرا یک ماه به تعویق انداختند.   ملی پوش فوتبال ایران که در تیم اوسترشوندس سوئد هم بازی کرده و دوران خوبی در این تیم داشته، در پاسخ به این سئوال که چگونه با این تجربیات کنار می‌آید؟ تصریح کرد: سعی می‌کنم درباره آن صحبت کنم و مشورت و توصیه دوستان و خانواده ام را بگیرم. اما هیچ چیز به سرعت کمک نمی‌کند.   قدوس با اشاره به ماجرای محرومیت و جریمه شدنش گفت: این بدان معنا نیست که بگویم من مقصر هستم. برادرم می‌گوید وقتی همه چیز تمام شد، باید درباره تمام این اتفاقات یک کتاب بنویسم.   وی در بخش دیگری از گفتگوی خود به مشکل جسمانی اش هم اشاره کرد و افزود: در بهار ۲۰۱۹ یک روز بعد از انجام تمرینات، درد ناخوشایندی در شکمم احساس کردم. من معمولاً به خاطر تمرین به این درد دچار نمی‌شوم. از آنجایی که نمی‌توانستم خوب راه بروم، احساس کردم شاید دچار کشیدگی شده‌ام. پزشک تیم شکم مرا فشار داد و در نهایت به بیمارستان رفتیم.   قدوس ادامه داد: دکتر مشکوک به آپاندیس بود اما بعد از انجام آزمایش خون به خانه برگشتم. فکر می‌کردم می‌توانم دو روز بعد برای تیم بازی کنم اما درد واقعی شروع شد. حتی نمی‌توانستم بایستم و یا دراز بکشم. نمی‌دانستم باید چه کار کنم. نیمه شب با پزشک تماس گرفتم و او گفت که ماجرا جدی است. وقتی به بیمارستان رفتیم مجبور شدم فوری آپاندیسم را جراحی کنم.   این بازیکن ایرانی تیم برنتفورد در خصوص اینکه آیا در میان این اتفاقات ناگوار چیز مثبتی وجود داشته که از آن استفاده کند؟ گفت: من به این اتفاقات مثل یک جهنم ناب نگاه می‌کنم. برای هیچکس چنین چیزهایی را آرزو نمی‌کنم؛ حتی برای بدترین دشمنم. شاید از نظر ذهنی قوی شده‌ام. من سخت‌تر از همیشه آموزش دیده‌ام.   قدوس درباره اینکه بعد از محرومیت، مصدومیت و کرونا حالا باید اتفاقات مثبتی برایش رخ بدهد، تاکید کرد: بله. ممکن است در مسابقه بعدی تیمم پنج گل بزنم؟ فقط منتظر می مانم که اتفاق بیفتد.   این بازیکن ایرانی که در تیم اوسترشوندس شاگرد «گراهام پاتر» سرمربی فعلی تیم برایتون انگلیس (تیمی که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد) بوده است، به ارتباطش با این مربی هم اشاره کرد و گفت: وقتی به تیم برنتفورد آمدم، پاتر به من تبریک گفت. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از دلار هزار تا ۶۰ هزار!
  • شکرگزاری در کلاس ریاضی
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول