Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران یکی از پر چالش ترین سال‌های دوران فوتبالی خود را پشت سر گذاشت. او بعد از انتقال به تیم آمیان فرانسه و در پی شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا، از سوی فیفا چهار ماه محروم و به مبلغ ۴ میلیون یورو جریمه شد. قدوس در تیم آمیان علاوه بر محرومیت، مصدومیت‌هایی هم داشت و در مجموع سال موفقی در لیگ فرانسه پشت سر نگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این بازیکن ایرانی تصمیم گرفت بعد از سقوط آمیان به لیگ دو فرانسه، به تیم برنتفورد انگلیس برود.

قدوس در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره تجربیات سختی که در یک سال گذشته آن‌را پشت سر گذاشته است، گفت: البته که این اتفاقات و خاطرات هنوز با من است و حتی خوابیدن در شب را برایم کمی سخت می‌کند. فقط می‌توانی با این خاطرات زندگی کنی.

قدوس بعد از محرومیت و جریمه از سوی فیفا، به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد و حتی در جلسه‌ای آنلاین هم حضور داشت اما هنوز رای نهایی صادر نشده است. وی در این خصوص گفت: به دلیل کرونا، آنها تصمیم گیری درباره پرونده مرا یک ماه به تعویق انداختند.

ملی پوش فوتبال ایران که در تیم اوسترشوندس سوئد هم بازی کرده و دوران خوبی در این تیم داشته است، در پاسخ به این سئوال که چگونه با این تجربیات کنار می‌آید؟ تصریح کرد: سعی می‌کنم درباره آن صحبت کنم و مشورت و توصیه دوستان و خانواده ام را بگیرم. اما هیچ چیز به سرعت کمک نمی‌کند.

قدوس با اشاره به ماجرای محرومیت و جریمه شدنش گفت: این بدان معنا نیست که بگویم من مقصر هستم. برادرم می‌گوید وقتی همه چیز تمام شد باید درباره تمام این اتفاقات یک کتاب بنویسم.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با سایت «aftonbladet» سوئد، به مشکل جسمانی اش هم اشاره کرد و افزود: در بهار ۲۰۱۹ یک روز بعد از انجام تمرینات، درد ناخوشایندی در شکمم احساس کردم. من معمولاً به خاطر تمرین به این درد دچار نمی‌شوم. از آنجایی که نمی‌توانستم خوب راه بروم، احساس کردم شاید دچار کشیدگی شده‌ام. پزشک تیم شکم مرا فشار داد و در نهایت به بیمارستان رفتیم.

قدوس ادامه داد: دکتر مشکوک به آپاندیس بود اما بعد از انجام آزمایش خون به خانه برگشتم. فکر می‌کردم می‌توانم دو روز بعد برای تیم بازی کنم اما درد واقعی شروع شد. حتی نمی‌توانستم بایستم و یا دراز بکشم. نمی‌دانستم باید چه کار کنم. نیمه شب با پزشک تماس گرفتم و او گفت که ماجرا جدی است. وقتی به بیمارستان رفتیم مجبور شدم فوری آپاندیسم را جراحی کنم.

این بازیکن ایرانی تیم برنتفورد در خصوص اینکه آیا در میان این اتفاقات ناگوار چیز مثبتی وجود داشته که از آن استفاده کند؟ گفت: من به این اتفاقات مثل یک جهنم ناب نگاه می‌کنم. برای هیچکس چنین چیزهایی را آرزو نمی‌کنم؛ حتی برای بدترین دشمنم. شاید از نظر ذهنی قوی شده‌ام. من سخت‌تر از همیشه آموزش دیده‌ام.

قدوس درباره اینکه بعد از محرومیت، مصدومیت و کرونا حالا باید اتفاقات مثبتی برایش رخ بدهد، تاکید کرد: بله. ممکن است در مسابقه بعدی تیمم پنج گل بزنم؟ فقط منتظر می مانم که اتفاق بیافتد. (باخنده)

این بازیکن ایرانی که در تیم اوسترشوندس شاگرد «گراهام پاتر» سرمربی فعلی تیم برایتون انگلیس (تیمی که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد) بوده است، به ارتباطش با این مربی هم اشاره کرد و گفت: وقتی به تیم برنتفورد آمدم پاتر به من تبریک گفت.

کد خبر 5064704

منبع: مهر

کلیدواژه: سامان قدوس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال آمیان فرانسه تیم فوتبال برنتفورد انگلیس فیفا دادگاه عالی ورزش تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا انتخابی تیم ملی باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد فدراسیون کشتی شجاع خلیل زاده لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون والیبال والیبال لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال افغانستان با هدایت مجید مرتضایی موفق شد با برتری برابر قرقیزستان در پلی آف جام ملت‌های آسیا، به عنوان آخرین سهمیه آسیا راهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شود.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال افغانستان پس از صعود به جام جهانی گفت: این صعود تاریخی اتفاق بسیار خوبی بود و به خاطر خوشحالی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم. عنوان پنجمی آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال یکی از بهترین نتایج افغانستان در ورزش‌های تیمی بود.

وی در خصوص ادامه حضورش در تیم افغانستان گفت: قراردادی که من با فدراسیون فوتبال افغانستان دارم تا پایان جام جهانی است و تا آن موقع در خدمت این تیم هستم.

با توجه به اینکه تیم افغانستان توانست با انجام بازی‌های تدارکاتی زیاد، به خوبی برای جام ملت‌ها آماده شود و برخی از این اردوها در شهر مشهد برگزار شد مرتضایی گفت: کشور ایران برای آماده سازی ما کمک‌های بسیار زیادی کرد. ما به مدت ۳ ماه اردوی آماده سازی خود را در شهر مشهد برگزار کردیم. در ۲۲ روز مجموعاً ۱۱ بازی دوستانه انجام دادیم و سپس توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. در جام ملت‌های آسیا هم تجربه بازی‌های دوستانه کمک کرد که تا روز آخر امیدوار باشیم و در نهایت هم این افتخار نصیب ما شد که به جام جهانی برویم.

وی در پایان گفت: وقتی بعد از بازی به هتل برگشتیم بچه‌های تیم ملی ایران هم از ما حمایت کردند صعود ما را تبریک گفتند. من هم مطمئنم تیم ملی ایران در دیدار نهایی می‌تواند تایلند را شکست دهد و به عنوان قهرمانی برسد.

کد خبر 6090857

دیگر خبرها

  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید