Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری فرماندار شاهرود گفت: در نشست معرفی معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه به دلیل نبود شناخت از این ویروس شرایط دشواری به وجود آمده است، تصریح کرد: اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با کویید ۱۹ در شهرستان شاهرود قابل قبول بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تلاش برای مقابله با این ویروس در سطحی گسترده خبر داد و افزود: تلاش‌های صورت گرفت از سوی کادر درمانی و مسئولان سبب شده تا آمار فوتی‌های کرونا در شهرستان از میانگین کشوری کمتر باشد.

فرماندار شاهرود بیان کرد: از ۲۳ نوع جهش ژنتیکی کرونا چهار مورد مخصوص ایران است و این موضوع نشان می‌دهد که در مبارزه با ویروس کرونا هم نباید به خارجی‌ها امید داشت.

فخری همچنین یادآور شد: در کنار توجه به حفظ سلامت و امنیت مردم باید به سرمایه گذاری و اقتصاد توجه ویژه کرد و نظارت بر بازار را نیز افزایش داد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کادر درمان فوتی های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟

ایسنا/زنجان مدیرکل ثبت احوال استان گفت: میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال ۱۴۰۲ را ۳۲.۵سال برای پدران و ۲۶.۹ سال برای مادران اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ در بین شهرستان‌های استان، بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به شهرستان ابهر با رقم ۳۳.۵ سال و کمترین آن مربوط به شهرستان ماهنشان  با ۲۹.۹ سال است.

وی تصریح کرد: البته ۷۵ درصد از متولدین استان زنجان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مادران در گروه سنی زیر ۳۵ سال است. ۷۵ درصد از متولدین استان زنجان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مادران در گروه سنی زیر ۳۵ سال است.

 مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: ‌کل موالید استان در سال ۱۴۰۲  تعداد ۱۳۹۲۳واقعه بوده و از این تعداد ۱۰۴۴۲ ولادت در مادران پایین‌تر از ۳۵ سال رخ داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد