Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:08:53 GMT

برگزاری آخرین تمرین استقلال قبل از مصاف با مس(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۹۰۵۳

آخرین تمرین استقلال قبل از دیدار با مس رفسنجان امروز برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع این تمرین که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد،  محمود فکری در صحبت‌هایش که 7 دقیقه طول کشید از بازیکنان خواست با تمام وجود خود را آماده بازی فردا کنند تا گام نخست را محکم بردارند. او از شاگردانش خواست تا بی توجه به حواشی، تنها به بازی فردا فکر کنند و برای شاد کردن دل هواداران تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکری با توجه به باز نشدن پنجره استقلال یک روز قبل ا بازی هفته اول، این صحبت ها را با بایکنان تیمش انجام داد.

 

 

 


در بخش ابتدایی تمرین، بازیکنان استقلال زیر نظر کادر فنی به مرور یک تاکتیک تهاجمی مشغول شدند. فکری در جریان این بخش از تمرین، نکات مد نظرش جهت بهتر اجرا شدن این تاکتیک‌ها را بیان می‌کرد.


بخش اصلی تمرین امروز به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت،پس از مرور یک تاکتیک تهاجمی، بازیکنان به سرد کردن روی تشک مشغول شدند. در همین زمان چند بازیکن استقلال زیر نظر مرفاوی و عمران‌زاده به زدن ضربات ایستگاهی مشغول شدند.

 

 

 


داریوش شجاعیان در تمرین امروز هم غایب بود و به دیدار با مس رفسنجان نیز نمی‌رسد.


گفتنی است؛ آبی ها از ساعت 16:30 فردا در ورزشگاه آزادی پذیرای مس رفسنجان هستند.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی پس از این تمرین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از حضورتان تشکر می‌کنم. تمرینات به صورت واقعی آغاز شده و همه بازیکنان را در اختیار داریم. با تمام انگیزه برای هدفمان که کسب سهمیه المپیک است تلاش می‌کنیم.

وی با تاکید بر این که بازیکنان تیم در سطح‌های آمادگی مختلفی قرار دارند، تصریح کرد: برخی از بازیکنان تازه به جمع تیم ملی اضافه شدند و هنوز شرایط تمرین بازی والیبال واقعی ۶ به ۶ را نداریم. در تمرینات فعلی فشاری ۵۰ درصدی روی بازیکنان است و برخی هنوز شرایط بازی را ندارند تا به شرایط ایده آل برسند، اما از عملکرد بازیکنان راضی هستم و واقعا خوب هستند.

پائز در ادامه گفت: همه می‌دانیم که کار سختی برای راه یابی به المپیک در پیش داریم و امتیاز رقبا مشخص است، اما در عین حال این یک رویا نیست و می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در انتهای مسابقات می‌خواهیم بگوییم عملکردی داشتیم که به آن افتخار می‌کنیم و از این عملکرد راضی هستیم.

وی با بیان این که راهکارجادویی برای برطرف کردن نقاط ضعف وجود ندارد، افزود: این گونه نیست که در مدتی کوتاه بتوانم همه مشکلات تیم را برطرف کنم، اما می‌خواهم اعتماد به نفسی را به بازیکنان منتقل کنم که به وسیله آن بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به دعوت از بازیکنان جوان در جمع اردونشینان تیم ملی گفت: دعوت از این بازیکنان به این دلیل بود که نیاز به پویایی و انرژی آنها در تیم داشتیم و پتانسیل لازم را برای حضور در جمع ۱۴ بازیکن نهایی و بازی در لیگ ملت‌ها دارند.

وی در خصوص دیدار تدارکاتی پیش از آغاز لیگ ملت‌ها اظهار کرد: در پروسه آماده سازی تیم عقب هستیم و خیلی از تیم‌ها برنامه دیدار‌های تدارکاتی را بستند. خیلی تلاش کردیم با تیم‌های مختلف برای برگزاری دیدار تدارکاتی رایزنی کنیم، اما در حال حاضر تنها با تیم برزیل که تیم اصلی نیست و تیمی میان الف و ب با ترکیبی جوان‌تر است احتمالا بازی دوستانه خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)