Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه شهرستان پردیس از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۳ سری جهیزیه به همت سپاه شهرستان و کمک‌های خیرخواهانه برای افراد کم برخوردار در شرایط کرونایی خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس اظهار داشت: در یازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با توجه به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی یک هزار بسته معیشتی به همراه 13 سری جهیزیه با همت سپاه شهرستان پردیس تهیه و در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسته‌های معیشتی شامل مرغ، گوشت، برنج، حبوبات، روغن و سایر اقلام به ارزش 600 هزار تومان بود که در بین اقشار آسیب دیده توزیع شد.

حسینی بیان داشت: 13 سری جهیزیه برای زوج‌های جوان شامل فرش، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و سایر وسایل لازم توسط قرارگاه مواسات مومنانه تهیه و توزیع شد. 

تداوم کمک‌ های مومنانه در استان مازندران / مردم چالوس گوی سبقت را از دیگر هموطنان ربودندکمک‌های مومنانه دانش آموزان بسیجی در مسجد سلیمانسومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه سیدالشهدا (ع) در استان تهران آغاز شد + فیلم

وی تصریح کرد: در شرایط کرونایی نیازهای افراد کم برخوردار بیشتر نمایان شده و کمک‌های همدلی مومنانه تاحدودی جوابگوی نیازهای اقشار آسیب دیده از کرونا است. 

امام جمعه شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: با همت افراد متدین و حضور گسترده خیرین و حمایت‌های سپاه شهرستان امیدبخشی به اقشار آسیب دیده در شرایط سخت اقتصادی در رزمایش کمک‌های مومنانه مشاهده می‌شود. 

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک های مومنانه سری جهیزیه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حاجی‌زاده درباره عملیات وعده صادق گفت: این عملیات، تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم.

او افزود: برای همین ۲۰ درصد صف‌آرایی خیلی عجیب‌وغریبی شد. آمریکا، انگلیس و فرانسه به رژیم صهیونسیتی کمک کردند.

کد خبر 848557 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس