Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، یک مامور پست در نیویورک به همراه ۸۰۰ بسته پستی ارسال نشده که در میان آن‌ها چند برگ رای هم وجود داشت در حال عبور از مرز کانادا دستگیر شد.

به گزارش وزارت دادگستری این مامور ۲۷ ساله به تاخیر و یا تخریب برگه‌های رای متهم شده است.

حوالی ساعت ۷:۳۰ عصر روز انتخابات، افسران گمرک و حفاظت از مرز (CBP) گزارش دادند که یک مامور پست قصد خروج از مرز را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازرسی‌های انجام شده، ماموران متوجه یک سطل زباله در کامیون این فرد شدند که حاوی تعدادی بسته پستی ارسال نشده بود که در میان آن‌ها آرای انتخاباتی هم مشاهده می‌شد.

در مجموع مقامات ۸۱۳ قطعه نامه از جمله سه رای غایب را کشف کردند که در تاریخ بین ۱۶ سپتامبر تا ۲۶ اکتبر ارسال شده بودند.

این مامور پست مدعی شد این برگه‌های رای متعلق به خود و مادرش است بدون آنکه توجهی به آدرس و اسامی ثبت شده روی برگه‌های رای داشته باشد. او در توضیح این اقدام خود اظهار کرد قصد تحویل نامه‌ها را داشته و فراموش کرده است که آن‌ها را به اداره پست بازگرداند.

در صورت محکومیت، این مامور پست به پنج سال حبس و پرداخت ۲۵۰ هزار دلار جریمه نقدی محکوم می‌شود.

دادستانی آمریکا در این باره اظهار کرد: این دفتر متعهد است نه تنها از یکپارچگی نامه‌ها بلکه از حقوق افراد برای رای دادن در یک انتخابات آزاد و عادلانه اطمینان حاصل کند. رفتار مجرمانه‌ای که ادعا می‌شود این متهم درگیر آن شده است، هر دو این منافع را تضعیف می‌کند.

در چند هفته اخیر هزاران شهروند آمریکایی به دلیل شیوع ویروس کرونا رای خود را از طریق صندوق‌های پستی ارسال کرده‌اند، موضوعی که موجب تاخیر در نتایج انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه در چندین ایالت شد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در هفته‌های اخیر به ویژه در روز‌های منتهی به انتخابات و شمارش آراء، طی ادعا‌هایی اغراق آمیز و نادرست راجع به رای گیری از طریق صندوق‌های پستی، این شیوه رای گیری را مستعد تقلب و دزدی خوانده بود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات آمریکا انتخابات2020 دونالد ترامپ برگه های رای مامور پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود