Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور اعلام کرد، تنظیم وکالت رسمی برای استفاده از کارتهای بازرگانی دیگران نوعی تسهیل بزه قاچاق است، بر این اساس دفاتر اسناد رسمی از هر نوع تنظیم سند که منجر به اعطای مجوز استفاده از کارت بازرگانی غیر می شود، خودداری کنند.

محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در ابلاغیه به دادستانهای سراسر کشور اعلام کرد، بر اساس تبصره ۴ بند ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون صادرات واردات دارندگان کارتهای بازرگانی حق واگذاری آن به غیر برای استفاده از مزایای کارت بازرگانی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابریان هر نوع معامله یا اعطای وکالت برای استفاده از کارتهای بازرگانی بر خلاف مقررات بوده و درصورتی که ذی نفع واقعی شخصی غیر از دارند آن باشد ورود کالا با استناد به آن به جهت عدم رعایت تشریفات قانونی مشمول مقررات بند یک قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده و جرم قاچاق تلقی میگردد.
دادستان کل کشور اعلام کرد، تنظیم وکالت رسمی برای استفاده از کارتهای بازرگانی دیگران نوعی تسهیل بزه قاچاق است، بر این اساس دفاتر اسناد رسمی از هر نوع تنظیم سند که منجر به اعطای مجوز استفاده از کارت بازرگانی غیر میشود، خودداری کنند. تنظیم این سند تحت معاونت در بزه قاچاق قرار میگیرد.

برچسب ها: دادستان تهران ، دادستان کل کشور ، کارت بازرگانی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Kf4

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دادستان تهران دادستان کل کشور کارت بازرگانی برای استفاده از کارتهای بازرگانی دادستان کل کشور کارت بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور

احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قانون ممنوعیت برگزاری مسابقات لیگ داخلی کشورها در خارج از کشور را مورد بازنگری قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا ممکن است قانون ممنوعیت مسابقات قهرمانی ملی در خارج از کشور را تا پایان سال 2024 تغییر دهد.

این خبر را کریستوفر بنینگ، وکیل فیفا در دادگاه فدرال به عنوان بخشی از رسیدگی به شکایت شرکت ارائه دهنده خدمات ورزشی Relevent Sports علیه فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکا (USSF) بیان کرد.

Relevent Sports از فیفا و USSF به دلیل انحصار مسابقات در سال 2019 شکایت کرد، زیرا مجاز به برگزاری مسابقه لالیگا بین بارسلونا و خیرونا در میامی نبود.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوغان: به تجارت ۹.۵ میلیارد دلاری با اسرائیل پایان دادیم
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست