Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی سعید بشیری در ادامه حضور بین المللی خود در دو جشنواره معتبر استکهلم و شب‌های سیاه تالین حضور دارد.

سی و یکمین دوره جشنواره استکهلم از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه در کشور سوئد برگزار می‌شود و فیلم سینمایی «دشت خاموش» در بخش رقابتی «منطقه آزاد» به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشت عنوان فیلم از کشور‌های فرانسه، روسیه، ایتالیا، ایران و کره جنوبی در این بخش حضور دارند و یک فیلم از این بخش توسط فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم (FIPRESCI) انتخاب و با جایزه ویژه بهترین فیلم مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

به نقل از سایت جشنواره، جشنواره بین المللی فیلم استکهلم پس از کن، برلین و ونیز، چهارمین جشنواره جهانی میزبان هیئت داوران FIPRESCI است.

همچنین، بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی شب‌های سیاه تالین از تاریخ ۲۳ آبان تا ۹ آذر ماه در کشور استونی برگزار خواهد شد و «دشت خاموش» در بخش «موج‌های جاری» به نمایش در می‌آید. این جشنواره از جشنواره‌های رده الف جهانی است و بعد از ونیز و توکیو، جشنواره تالین سومین حضور فیلم «دشت خاموش» در جشنواره‌های رده الف است.

«دشت خاموش» پیش از این در جشنواره‌های ونیز، اکنون خاورمیانه در فلورانس، وایادولید و توکیو حضور داشته و جایزه شیر بهترین فیلم بخش افق‌های جشنواره ونیز، جایزه فیپرشی و تندیس فای را دریافت کرده است.

پخش بین المللی این فیلم به عهده شرکت پرشیا فیلم با مدیریت علی قاسمی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینما بین المللی دشت خاموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی از راهیابی فیلم کوتاه «مدرسه آنالوگ» به بخش بین المللی جشنواره رشد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سعید فوداجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ از بین 3 هزار و 700 اثر ارسالی از 119 کشور جهان در پنجاه و سومین دوره جشنوراه بین‌المللی فیلم رشد جزو منتخب‌ها شد.

وی افزود: این اثر به بخش بین‌المللی این رویداد راه یافت و در حال پخش در عرصه ملی و بین‌المللی است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی یادآور شد: کارگردان این اثر احسان عمیدیان و تهیه‌کننده آن محسن سروریان بوده و این فیلم از تولیدات حوزه هنری خراسان جنوبی و محصولی از مرکز فیلم جوان سوره است.

به گفته وی محتوای این فیلم کوتاه در زمینه معلمی فداکار در زمان کرونا است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان